The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

You & Me - Kap. 5 ~ Besökarna

Av Andrea & Amanda - 11 september 2013 20:02

~Erics pov~


- Eric! Kan du öppna dörren? Jag måste ta hand om kidzen! ropade Chloé från köket

- Haha självklart gumman! sa jag och reste mig upp ur soffan.

- Eric!

- Vad gör ni här? sa jag chockat

- Vår bror har fått tvillingar så vi tänkte att vi skulle komma förbi och kolla på dom små liven när vi ändå var i närheten.

- Jamen kom in då! Aye Chlo kom hit! Vi har besök.

- Lina! Lara och Aya! sa Chloé

- Chloé! ropade Aya och sprang fram till henne

- Hej sötnos!


~Chloé's pov~


- Dags att sova kanske? sa jag och tittade på Eric.

- Ja... Kanske det. svarade Lina

- Men... Var ska vi sova? sa Lara

- Det finns ett rum där uppe där ni kan få sova om ni vill! svarade jag

- Okej men vi har ett problem... Vem tar upp Aya?

- Redan på väg! ropade Eric som var på väg upp för trappan


~Eric's pov~

~Nästa dag~


Dagen där på tvingade jag upp migg själv tidigt innan jag var tvungen att dra till studion, jobb lite på några låtar innan det var dags att dra för att repa med bandent inför "Allsång på Skansen".


"Off to the studio to work and then to rehearse with the band at Skansen!


Miss you guys! Hope to see you there!!!


#Love #You #Saadefamily

//E"


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ledsen för kort kapitel. Hade inte mycket inspiration idag och sen var jag trött för det har krånglat vem vet hur länge... Aja hoppas ni gillade kapitlet!!!


//Andrea

 
 
Saadesfanclub

Saadesfanclub

21 september 2013 09:18

Riktigt fin och läsvärd blogg! Här kommer jag kika in ofta! Kika gärna in våran blogg, där vi skriver om alla nyheter om Eric Saade, vi lägger ut exklusiva bilder och videos som ingen annan sätt! Kram :)

http://Saadesfanclub.bloggplatsen.se

Andrea & Amanda

28 september 2013 12:58

Tack! :)

Åh är det din blogg??? Jag älskar den!!!! Super bra blogg! :D

//Andrea

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards