The Life About Eric Saade

Alla inlägg under mars 2013

Av Andrea & Amanda - 20 mars 2013 16:53

~Bella's pov~    


~Utanför Starbucks~   

- Du kolla där borta! sa jag och pekade. Är inte det Marcus?

- Jo det är det! sa Chloé. Men... Vem är det han har med sig?

- Hon heter Vendela. Dom går i samma klass. Hon har varit hemma hos oss några gånger.

- Varför?

- Skolprojekt eller nått...


~Chloé's pov~ 

- Men vad håller han på med!? skrek Bella och reste sig upp

- Va?

- Men kolla då! sa hon igen och pekade

Nej... Det kan inte... Det får inte... Jag såg att Marcus och Vendela var påväg förbi vårat bord.

Senare samma dag gick jag och Bella på stan då vi såg dom stå och hånglade igen. Jag gick fram till Marcus och slog till honom i ansiktet.

- Hur kunde du!? Jag har aldrig gjort dig något! Jag har älskat dig av hela mitt hjärta och då gör du så här mot mig! Jag vill aldrig se dig igen! skrek jag och sprang gråtandes från platsen.


~Eric's pov~ 

*Knack knack*

- Chloé? Hej gumman! Kom in! Har det hä... Jag såg att tårarna strömade ner för kinderna på henne men hann inte fortsätta innan Alex ropade på mig.

- Aye Eric! Din mobil ringer. sa han och kastade mobilen till mig. Det var Bella.

- Hej Bella! sa jag med glad röst

- Har du hört något från Chloé? sa hon med ledsen och stressad röst.

- Ja. Hon är här hemma hos mig. Hon kom precis. Vet du varför hon är ledsen?

- Jag kommer till dig så kan jag förklara mer då! sa hon och la på.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hoppas ni gillar den!


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards