The Life About Eric Saade

Alla inlägg under februari 2014

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!


http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


//Amanda & Andrea

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)


~Renesmees pov~

~Några år senare~


- Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig.

- Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen.

- Mammaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

- Felix sluta reta din syster nu. sa mamma och kom in i rummet. Felix räckte ut tungan mot mig innan han gick iväg. Jag suckade irriterat och gick upp till mitt rum. Jag tog upp min mobil och skickade iväg ett sms till min bästa vän.


"Åh vad jag hatar den ungen...!"

Vadå? Vem menar du?"

Kan jag komma till dig? Orkar inte vara hemma för Felix är så sjukt jobbig!!!"

Moj dom tvoj dom"

???"

Haha 'Moj dom tvoj dom' betyder typ 'Mitt hus är ditt hus'. Typ så..."

Vitrysska?"

Ne svenska ser du väll..."

Haha kommer om tio"


Jag tog på mig min skinjacka och gick ner.

- Jag drar till Kendall!

- Okej! svarade mamma när jag gick ut genom dörren. Det blåste svagt ljumen luft i ansiktet. "Åh vad jag älskar våren!". När jag var påväg till Kendall sprang jag in i en lång kille.

- Oj förlåt! Jag hjälper dig upp! sa killen och tittade på mig med sina blåa ögon när han sträckte fram sin hand mot mig. Jag tog tag i den och han hjälpte mig på fötter. Har vi träffats någonstans? Jag känner igen dig. sa killen och tittade på mig. "Truth or lie???"

- Eh jag... Jag tror inte det.

- Nu vet jag! Du är Eric och Chloé Saades dotter Renesmee eller hur?

- Tyvärr... sa jag och suckade.

- Vadå tyvärr? Det är ascoolt ju!

- Du jag... Eh... Måste gå.

- Förlåt mig! Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag blir aldrig sån här.

- Haha det är okej! Föresten... Du vet vad jag heter. Nu vill jag veta vad du heter!

- Oliwer. Oliwer Sandén.

- Sandén? Är du släkt med Molly Sandén?

- Japp. Kusiner vettu. sa han och blinkade med ena ögat.

- Du här har du mitt nummer. sa jag och skrev ner det på en lapp somjag överlämnade till Oliver. Hör av dig så kan vi kanske träffas någon dag. sa jag innan jag fortsatte mot Kendalls hus.


~Två timmar senare~


- Tack för allt Kendall.

- Det är lugnt. sa han och kramade om mig innan jag började gå hem igen. När jag kom hem sa mamma att hon, pappa, Bella och Ulrik skulle iväg och äta.

- Felix hos Anton och Wilma är hos Matilda. Hoppas du klarar dig. sa mamma och blinkade med ena ögat innan hon gick ut genom dörren. Jag tog upp min mobil och ringde Kendall. Jag frågade om han ville komma över. Han sa jag och frågade om det var okej att han tog med några vänner. Jag sa ja och sen ringde jag upp Oliwer och frågade samma sak. Plötsligt var huset fullt med ungdomar som festade och hade kul.


~Oliwers pov~


- Kendall!

- Oliwer? Men vad gör du här?

- Jag stötte på Renesmee tidigare idag och hon bjöd in mig. Hey du har inte sett henne nyligen?

- Nej jag har inte sett henne på länge. Senast jag såg henne stod hon och pratade med någon kille. sa han och precis efter han avslutat meningen såg jag Renesmee springa förbi. Det såg ut som att hon var ledsen så jag följde efter. Jag letade ett bra tag innan jag såg henne stå lutad mot en vägg.

- Rensemee! Men vad har hänt gumman!? sa jag och tog hennes ansikte i mina händer.

- Han-han...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Cliffhanger!!! Vad har hänt med Nessie? Det får ni veta i nästa kapitel!!!


P.s


Sorry för att vi inte har uppdaterat på länge men Amanda har varit sjuk, jag har varit sjuk och ja... Det har varit mycket så vi har inte haft tid/glömt bort men nu ska vi försöka igen!!!


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12


Hej på er!!!


Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hårband" (en fläta från ena sidan huvudet till andra(jag har dubbel)) och Elsas fläta. Så detta är alltså en "Frozen" inspirerad frisyr en mix av Annas frisyr och Elsas frisyr. Om du vill veta hur jag gjort kommentera nedanför och jag laddar upp en video.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards