The Life About Eric Saade

Alla inlägg under juli 2013

Av Andrea & Amanda - 30 juli 2013 11:12

~Skylars pov~


"Nu ligger jag i soffan och kollar på "Lotta på Liseberg" och messar med min älskade babe (sitter två meter ifrån mig #nolife)som snart ska ut på scenen, showa och ha sig. Love you babe!"

- Du jag måste gå nu. sa Eric och reste sig upp. Vi ses sen okej?

- Lycka till! svarade jag snabbt och pussade honom.


- Dags igen. sa han och gick ut på scenen. Jag hörde honom prata lite med Lotta innan Edin kom fram till mig.

- Aye Amanda!

- Tja Edin!

- Du eftersom Tone inte kunde komma idag vill Eric att du ska sjunga med honom!

- Jag va nej jag skulle... mer hann jag inte säga innan musiken till "Imagine" började.

- Tone Damli som brukar sjunga den här låten med mig vanligtvis kunde tyvärr inte komma idag men det gör inget för jag har med mig någon annan. Ge en stor applåd till Skylar! Jag klev ut på scenen och gick snabbt fram till Eric.

- Är du verkligen säker på detta???

- Ja! Jag skakade på huvudet och sedan började jag sjunga. Efteråt jublade fansen. Jag bara stod och log.

- Så... Vem är detta? sa Lotta och tittade på Eric.

- Detta är Sky eller egentligen Skylar. Hon är min bästa vän!

- Så Skylar...

- Kalla mig Sky.

- Okej Sky... Hur gammal är du?

- Jag är 18. sa jag nervöst

- Ojojoj... Hon är ju lika begåvad som dig var när du var lika gammal! sa Lotta och vände sig mot Eric

- Nej nej nej! Jag är låååååångt ifrån att vara lika duktig och begåvad som Eric! Han är den bästa!

- Haha. Du Eric jag har en liten fråga till dig som alla nog vill ha svar på. Du twittrar en massa om någon du älskar, som betyder allt för dig och...

- Nu vill du veta vem det är eller hur?


~Erics pov~


- Haha ja det skulle jag. Om du vill säga så klart. Jag tittade på Sky och hennes blick sa ja.

- Eh... Är det verkligen okej? viskade jag till henne.

- Ja!

- Okej... Jo jag har träffat en tjej. Hon är väldigt söt, betyder allt för mig och hon flyttade nyligen in. Hennes namn är Skylar de Forest. sa jag , tittade på Skylar, tog tag i hennes hand och pussade henne på kinden.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Då var kapitel 9 klart! I nästa kapitel hettar det till ordentligt mellan Eric och Skylar. Jag grät nästan när jag skrev det och skickade till Amanda. Hoppas ni kommer att gilla det kapitlet lika mycket som ni gillar allt annat vi gör och skrier här på bloggen! XOX


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 27 juli 2013 18:40

~Skylars pov~

Hörde jag rätt? Flytta ihop... Med Eric! Jag måste prata med Elin om detta!
- Hej det är Elin
- Vi måste prata Elin! Det är viktigt!
- Sky? Är det du?
- Ja!
- Har det hänt något?
- Nej eller... Jo men kan inte ta det här!
- Om tio minuter har jag en rast på 30 minuter kom förbi jobbet så snackar vi då.

Jag gick in på Starbucks och satte mig vid ett bord.
- Hej! Vad var det du ville?
- Det är Eric.
- Vadå?
- När jag var hemma hos honom igår kväll, kom han in med en liten kattunge och sa att den var till
mig...
- Aw!
- Efter det sa han till mig att han inte kan leva utan mig och att han vill att jag ska... Flytta in hos honom.
- Va!? Nej men han är ju underbar! Vad svarade du?
- Inget... Jag visste inte vad jag skulle säga för jag ville prata med dig först!
- Men älskade lilla underbara Skylar! Du vet att du får göra det om du vill! Du behöver inte prata med mig om det. sa hon och la en hand på min. Plötsligt kom Eric in genom dörrren
- Hey Sky! Läget? sa han och kom fram till bordet
- Eric! Bara bra och ja.
- Vadå ja?
- Jag vill flytta in!
- Oh my god! Sky det är ju... sa han och kramade om mig
- Underbart? Fantastiskt?
- Allt!


============================================================
Då var detta kapitel klart och jag hoppas att ni gillar den.

Kramizzar //Amanda <3

Av Andrea & Amanda - 24 juli 2013 23:08

Haha azzå OMS!!! Jag var i Borgholm, Öland idag och då säger mamma plötsligt

- Du titta där borta. Det är nog en tröja du gillar!

- Jag vill ha den tröjan!!!


Det var en dam runt 65-75 som bar denna tröja


  Azzå underbart!!!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 23 juli 2013 15:32

Heej på er alla fina!

Jag hittade en ganska bra låt som jag tänkte att ni kanske borde höra 

Låten heter "Haterz - De Vet Du" och är jättebra men kanske inte så shysst mot Eric men aja.


Klicka på länken här nedan för att höra låten (dom sjunger lite om Saade):


De Vet Du – Haterz


Jag hoppas att ni gillar den.

Jag har fortfarande inte min mobil men men, snart så får jag en ny.

Hoppas att ni inte får lida så mycket.


Kramizzar// Amanda<3

Av Andrea & Amanda - 22 juli 2013 20:20

Underbara fantastiska Göteborg! Här kommer några bilder från min resa till Liseberg, Göteborg.


 Lisebergsscenen

   LisebergsscenenMamma & jag efter Flumeride   Mina byxor efter Flumeride        KålleradoEvert Taubs värld     Lisebergsbanan   LisebergsbananAtmosfear (stav?)      Lisebergs från ovan  Lisebergsscenen från ovan   Utgången


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu sitter jag hemma i tvsoffan och nästan gråter för att Anton och David är där. Vem missar "Lotta på Liseberg" live om inte jag med bara några f********e f*****g timmar!!!!       


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 20 juli 2013 21:49

~Skylars pov~


"Vem är Eric Saades nya tjej?" "Eric Saade, 22, sågs i lördags morse gå hand i hand med någon okänd tjej [...]"
- Förlåt för detta Skylar!!! sa Eric och kollade på mig med ledsen blick när vi gick förbi Pressbyrån.
- Eric lugna dig! Det är okej. sa jag och strök honom över kinden. Det är okej...
Eric tog min hand och vi fortsatte gå. Vi bara gick egentligen... Utan något mål. När vi kom till Norrlandsgatan tvingade jag in honom på min favorit butik "Hollywood". Efter vi varit där gick vi hem till mig och kollade på "En riddares historia"


~Två månader senare~


- Jag tar det! sa Eric när det ringde på dörren. Det är bara Tomas. Jag hörde viskningar från dörren men brydde mig inte.


~Erics pov~


- Aye Sky! Titta vad jag har med mig! sa jag och gick tillbaka till vardagsrummet.
- Men gud! Vem är det!? sa hon, reste sig snabbt upp ur soffan och kom fram till mig.
- Detta är lilla Avicii.
- Men shit vilket gulligt namn! Vad här det för ras?
- Hon är en Neva Masquerade.
- Haha Masquerade. Tänkte på det när du gjorde låten och valde namn på albumet eller. sa hon och blinkade med ena ögat
- Hahaha! Nej det gjorde jag inte!
- Vad gör hon här?
- Hon ska till sitt nya hem och till hennes nya ägare.
- Var är det då?
- Hos oss! Du får henne av mig! Jag vet att vi inte har dejtat länge men jag vill att du flyttar hit! Jag kan inte leva utan dig Sky!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ooooooo! Vad ska Sky säga??? Det får ni veta i nästa kapitel! Hoppas ni gillar detta kapitlet!


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 20 juli 2013 21:42

~Erics pov~


- Här har du... sa jag, slängde en hög med kläder på Skylar och gick till vardagsrummet.
- Nå... Vad tycks? sa hon och jag vände mig om.
- Hahahaha! Gillar outfiten tjejen! Hon hade på sig ett par av mina mjukis och tröjan jag hade på mig när vi spelade in musikvideon till "Masquerade"
- Ja! Älskar den här tröjan!!!
- Take it if you want it!
- Va?
- Ta den om du vill ha den! Du får den!
- Får jag den!?
- Jaaa!!!! Bara ta den!!

- Usch vad klockan är mycket... Dags att sova kanske? sa jag. Jag tittade på Skylar som lutade sig mot mig och såg att hon sov så jag bestämde mig för att oxå sova. Jag bar in henne i sovrummet och la mig sedan ner bredvid henne.
- Älskar dig gumman. sa jag, kysste henne mjukt på pannan och sedan somnade jag, med henne i mina armar.


- God morgon sötnos! sa jag när Skylar vaknade. Sovit gott?
- Haha jaa, aldrig sovit så skönt som i natt. Vi låg ett tag i sängen innan vi bestämde oss för att dra ner till Starbucks och käka frukost.

När vi skulle gå där ifrån var det massa paparazzifotografer utanför. Jag visste att nu kommer det stora tidnings rubriker om vårt "förhållande". Dom var väldigt påträngande idag.
- Men dra och låt oss vara! sa jag högt och bestämt. Var beredd på att springa. viskade jag till Skylar och hon nickade.
Jag räknade tyst till tre innan vi bröt oss igenom fotograferna, sprang till min bil och körde snabbt iväg.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tjoooooo!!!!!!!!!!! Hoppas ni gillar detta kapitlet! :)


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 20 juli 2013 21:02

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeej!


Ja... Jag skriver som Amanda. Jag kommer inte vara aktiv för jag ska till Göteborg & Liseberg imorgon. Sen kommer jag hem på Måndag, Onsdag åker jag, mamma och min kompis Hanna till Öland för att vi ska gå på Diggiloo (Gaaaaaah!!!!!!! Jag ska se David Lindgren och få träffa Mojje igen!!!!!!!!!!!!!!!!). Kommer hem på Lördag efter det så kommer iallafall jag att vara aktiv igen. Hoppas ni klarar er!     


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards