The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

The one - Kap. 7

Av Andrea & Amanda - 20 juli 2013 21:49

~Skylars pov~


"Vem är Eric Saades nya tjej?" "Eric Saade, 22, sågs i lördags morse gå hand i hand med någon okänd tjej [...]"
- Förlåt för detta Skylar!!! sa Eric och kollade på mig med ledsen blick när vi gick förbi Pressbyrån.
- Eric lugna dig! Det är okej. sa jag och strök honom över kinden. Det är okej...
Eric tog min hand och vi fortsatte gå. Vi bara gick egentligen... Utan något mål. När vi kom till Norrlandsgatan tvingade jag in honom på min favorit butik "Hollywood". Efter vi varit där gick vi hem till mig och kollade på "En riddares historia"


~Två månader senare~


- Jag tar det! sa Eric när det ringde på dörren. Det är bara Tomas. Jag hörde viskningar från dörren men brydde mig inte.


~Erics pov~


- Aye Sky! Titta vad jag har med mig! sa jag och gick tillbaka till vardagsrummet.
- Men gud! Vem är det!? sa hon, reste sig snabbt upp ur soffan och kom fram till mig.
- Detta är lilla Avicii.
- Men shit vilket gulligt namn! Vad här det för ras?
- Hon är en Neva Masquerade.
- Haha Masquerade. Tänkte på det när du gjorde låten och valde namn på albumet eller. sa hon och blinkade med ena ögat
- Hahaha! Nej det gjorde jag inte!
- Vad gör hon här?
- Hon ska till sitt nya hem och till hennes nya ägare.
- Var är det då?
- Hos oss! Du får henne av mig! Jag vet att vi inte har dejtat länge men jag vill att du flyttar hit! Jag kan inte leva utan dig Sky!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ooooooo! Vad ska Sky säga??? Det får ni veta i nästa kapitel! Hoppas ni gillar detta kapitlet!


//Andrea

 
 
Ella

Ella

21 juli 2013 10:17

Herregud, du skriver så bra! Så duktig! <3

http://sockervaddstankar.blogspot.se

Andrea & Amanda

21 juli 2013 11:25

Haha aww tack!!! Vi gör ju bara det vi gillar och tillägnar det till dom vi älskar. Menar du mig, Amanda eller båda? Så kul att du gillar den! Vad tycker du om den än så länge? Vad är bäst? :) Hela novellen (alla kapitel) är skriven av mig. Hoppas du fortsätter läsa denna blogg och vår andra: www.thelifesaboutewaldandzia.bloggplatsen.se och Amandas egen blogg: www.thefooonoveller.bloggplatsen.se

//Andrea

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards