The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Andrea & Amanda - 2 juli 2013 18:18

~Erics pov~ 



-  Hur mår Helsingboooooooooorg!?!? skrek jag och klev ut på scenen till min sista konsert innan min "semester" börjar. Jag skrattade till när några av tjejerna längst fram började vråla som galningar. Ni mår bra längst fram hör jag. sa jag, kollade på tjejerna och dom började skratta. Nej usch...Nu ska vi vara allvarliga.

- Kan du vara allvarlig? sa en av gittaristerna och kollade på mig. Jag vände mig och sträckte ut tungan.

- Ja det kan jag! svarade jag snabbt. Jag körde några låtar och fansen var som galna.

- Jag tänkte avslua den här konserten med en av låtarna fån mitt första album. Vet ej vilken men ge en stor applåd till min älskade Chloé! Hon klev ut på scenen och mötte publikens jubel. Vad tänkte du sjunga för oss Chloé? frågade jag och tog hennes hand.

- Jag tänkte sjunga "Say it"


~Chloés pov~


När jag var klar jublade publiken och under hela låten har min blick varit fast på Eric. Jag kan fortfarande inte fatta att han är min. Jag kände något krama om mitt ben.

- Haha Nessie då! sa jag och lyfe upp henne. Eric tog min hand.

- Tack Helsingboooooooooorg!!!! Skrek han i micken och vi gick av


~1 imme senare~

~Erics pov~


Jag smög upp bakom Chloé där hon stod och fixade mat åt Renesmee och kramade henne samtidigt som jag pussade henne på halsen.

- Du vet att jag älskar dig va?

- Ja och du vet att jag älskar dig. sa hon och besvarade mina kyssar.

- Mamma! Hungrig! sa Renesmee och tittade surt på Chloé

- Hungrig prinsessan? sa jag och lyfte upp henne. Hon svarade inte utan var fortfarande lite sur för att hon inte får sin mat när hon vill.

- Den kommer gumman. sa Chloé, skrattade lite och pussade henne på näsan.


När Nessie somnat fick vi äntligen lite tid för oss själva. Vi satt och tittade på tv.

- Du vet att du är det bästa som hänt mig Chloé! Jag älskar dig så obeskrivligt mycket!

- Haha aw! sa hon och tittade upp på mig där hon låg med huvudet i mitt knä.

- Jag älskar dig!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Det är (och känns) hemskt att säga men... Detta var det sista kapitlet av "I'm in love". Men oroa er inte! Det kommer att komma en ny novell som jag skriver på i min mobil. Tror det blir den om 1D som heter "All this time".

Hoppas ni kommer attgilla den lika mycket som den här! :)


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards