The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Andrea & Amanda - 11 juli 2013 13:31

~Erics pov~

- Vänta lite Eric. Jag ska bara hämta en grej på mitt rum. Jessie!? Vad gör du här???
- Eh... Eh... Eh...
- Uuuuuuuuuut!!!!!
- Men jag...
- Jessie ut!!!
- Pisspotta...
- Förlåt för det där Eric men min lillebror är lite trög ibland...
- Haha! Jag vet hur det är. Har ju själv massa små syskon.
- Syskon är så sjukt jobbiga!
- Jupp. Du, jag måste dra. Ska till studion och spela in lite nya låtar. Vill du med förresten?
- Nej men inte jag...!
- Jo men det är okej!!! Var bor du?
- Drottningholmsgatan 8b
- Okej är utanför om 5. Ses snart! sa jag och la på. Jag gick ut till bilen och startade den. Detta ljud alltså! Underbart! Tänkte jag för mig själv medan jag messade Tomas att jag var på väg.


============================================================

Då var detta kapitel klart, så nästa kapitel skrivs av Andrea.
Hoppas att den var bra.

Kramizzar //Amanda<3

Av Andrea & Amanda - 11 juli 2013 10:00

~Erics pov~


- Två cola och två croissanter. sa någon och ställde brickan på bordet framför oss.

- Tack! sa jag med ett leende. Maia och jag... Eller mer Maia satt och pratade om allt och inget. Jag såg något att något stack fram lite under tallriken så jag tog tag och drog försiktigt loss den.

"0766374024 //Skylar" Jag tittade bort mot kassan där den mörkhåriga tjejen som serverade oss stod. När hon tittade upp log jag, viftade lite med lappen och hon började skratta. Elin som stod bredvid såg frågande ut och det såg ut som att Skylar förklarade för båda tittade på mig och sedan började dom skratta.

- Vad skrattar du åt?

- Haha va? Nej inget... Ska vi gå då? Maia nickade och reste sig. När vi gick förbi kassan gjorde Skylar "ring mig" tecknet.

- När slutar du då?

- Två timmar så ring om två och en halv.

- Eric! sa Maia surt

- Förlåt jag kommer.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Då var äntligen tredje kapitlet av "The one" ute! Hoppas ni gillar det!

Nästa kapitel skrivs av Amanda       

Har ni frågor eller förslag på något vi kan ändra på eller göra bättre på bloggen så kan ni skicka ett mail till andrea.lundahl@hotmail.com så ska vi se vad som kan göras!


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards