The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

You & Me - Kap. 10 ~ Sjukhuset

Av Andrea & Amanda - 1 januari 2014 18:24

~Chloés pov~

~9 månader senare~


- Chloé. Chloé!

- Lugna ner dig Bella! Jag kommer, jag kommer... sa jag och gick till Bella som satt i vardagsrummet. Vad är det?

- Det är dags. sa hon lågt och tittade på mig.

- Oh gash... Eh... Vi tar bilen. sa jag och hjälpte Bella ut till min bil. Jag satte mig i förar sätet och började köra mot sjukhuset.

- Eric! Hej, är Ulrik i närheten?

- Yes box. Han kommer här. Ulrik i luren.

- Tja Ulrik! Du... Jag och Bella sitter i bilen.

- Jaha. Vart ska ni då?

- Sjukhuset. You're going to be a father anytime now.

- Herregud! Eh... Jag kommer så fort jag kan! sa han och la på.

Jag skrattade lite åt reaktionen. När vi var framme hjälpte jag Bella ur bilen och in på sjukhuset.


~Ulriks pov~


- Herregud! Eh... Jag kommer så fort jag kan! sa jag och la på. Aye Saade! jag måste dra.

- Vadå? sa han och kollade på mig.

- Det är dags. sa jag. Eric tog tag i min handled och drog iväg mig. Vi hoppade in i hans bil och han började köra. Vad gör du?

- Du ska inte till sjukhuset själv bro. sa han.

När vi var framme på sjukhuset letade vi upp Bellas rum. När vi gick i en korridor såg jag Chloé stå utanför ett rum.

- Du kan gå in till henne Ulrik. sa Chloé och tittade på mig. Jag log mot henne och öppnade sakta dörren.

- Hej gumman. sa jag och gick fram till henne.

- Hej älskling. Säg hej till Agnes. När Bella berättade att vi fått en dotter fälde jag några tårar. Lyckotårar. När jag tittade på Agnes kom plötsligt en barnmorska in. Hon bad att få låna Agnes en liten stund. Dom hade sett något som inte stämde. Både jag och Bella blev genast oroliga.

- Tänk om det är något allvarligt... Tänk om vi fö...

- Våga inte äns tänka så Bella! sa jag och kysste henne mjukt på pannan.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Åååååååå! Dom fick en dotter! Hur det går för Agnes får ni veta i nästa kapitel!


//Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards