The Life About Eric Saade

Alla inlägg under april 2013

Av Andrea & Amanda - 25 april 2013 09:05


~Eric's pov~

Otrogen... Chloé... Jag satt och grät på mitt rum. Hur kunde hon göra så mot mig!? Vi hade ju allt! Jag kände plötsligt hur mobilen vibrerade i fickan.

- Tja bro!
- Tja Jason! sa jag och försökte låta som vanligt men det var svårt.
- Aye... Är allt bra bro?
- Ja allt är bara bra.
- Jag hör att något inte är bra...
- Ja okej... Jag... Jag fick ett samtal från Chloé...
- Jaha. Vad sa hon då?
- A-at-att hon har hittat en... Ny kille! Jag kände tårarna strömma ner för kinderna igen.
- Oh man I'm so sorry!
- Det är okej... Lyckades jag få fram mellan tårarna
- Om du träffade henne nu vad skulle du säga då?
- Något i stil med "Girl I'm gonna prove that I'll go out of my way, out of my way for you" tror jag.
- Har du något mer?
- Ja... Lite till.. Men varför vill du veta om jag har mer?
- Det känns som om att det kan bli en bra låt!
- Jag har ju faktiskt skrivit lite men jag vet inte...
- Får höra allt!
- "Girl I'm gonna prove that I'll go out of my way, out of my way For you 'Cause baby the thruth is... I'll been on the road Been all alone So far away, so gone To another place A different day Wish I could see your face I'm figured out, ouoh oh oh is around (X2) around, yeah I'm coming home I'll fly across the globe I'm coming home 'Cause your heart is my home"
- Har du någon melodi?
- Nja...
- Jag kommer så kan vi fortsätta! Detta kan bli en hit Eric! EN HIT SÄGER JAG! så la han på


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Inte det längsta... Hade inte mycket ispiration (+ att jag inte orkade. Har blivit väldigt trött den senaste tiden)... Men men. Dags att vänta på nästa kapitel som Amanda skriver <3<3<3


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 23 april 2013 20:41

Detta kapitel kommer att vara lite annorlunda, i novellen så har det fått ett år, det är påsklov och Chloé ska vara med sin familj på lovet medans Eric, Bella och Ulrik är i Stockholm.


Chloé ser inte fram emot att fira påsklovet i Sälen, men lyckas ändå uppleva din hetaste vecka någonsin i de kalla fjällen...

~Chloé's Pov~
"Jag önskar att jag kunde stanna..."
Jag stryker med läpparna över Eric's sensuella bröstkorg, pussar och vandrar nedåt under täcket. Han stönar av ny lust som vaknar och borrar in händerna i mitt trassliga Här, han vill inte heller att jag ska gå.
"Stäng av telefonen och stanna ändå."
"Om mamma och pappa kommer och väntar mig då?"
"Vi låser dörren, Chloé. Och gömmer oss under täcket."
Vi fnittrar båda två, kysser varandra med hungriga munnar och virar samman våra nakna ben. Hela vintern har vi varit ett par, och en stor del av den tiden har vi tillbringat så här, nakna och nära varandra i Eric's säng. November med lång årovperiod i skolan, december med plikter och åtaganden, januari med influensa (då var vi tvungna att vara ifrån varandra en hel vecka) och nu april med tunga läxor i skolan - eftermiddagarna och helgerna i sängen har varit det som fått oss att överleva. Inte det att vi haft sexi jämt, vissa dagar har vi legat med varandra en gång, andra två gånger men de flesta timmarna har vi bara legat här och kelat, pussats, kittlats och pratat om viktiga saker.
"Vi ska vara tillsammans hela livet."
"Chloé, det kan vi inte veta."
"Nej men det känns så. Eller hur?"
Eric nickar allvarligt, det känns så. Men suck, nu måste jag verkligen gå, jag kliver ut sängen och börjar plocka av kläderna som ligger spridda på golvet. Jag går runt, klär på mig plagg efter plagg med pojkvännens blickar som mjuka smekningar på huden. I hans ögon är min kropp vacker, han har sagt det så många gånger nu att jag nästan tror honom.

Sedan är jag hemma. Mamma står på uppfarten och lastar takboxen med skidor, pappa fixar matsäck och jagar lillebror med kläder. Och båda klagar över att jag kommer sent, att jag skulle ha packat mitt för helgen och att jag faktiskt lovade gå med katten till grannarna.
"Och du får leta fram övningskörnings-skylten."
"Vadå, ska jag köra till Sälen?! Det orkar jag inte, jag är trött!"
Jag gäspar för att visa hur trött jag är, och flyr pappas blick.
"Men äh, hon har ju faktiskt påsklov!"
Det är som att livet blivit två roller som inte alls går ihop. Menar sekunden är man en vuxen, älskande kvinna i Eric's famn - och i nästa skund är man förpassad till ett barn igen. Som nu, familjen ska till fjällen med föräldrarnas gamla kompisar och det är varken mitt beslut eller behov, ändå måste jag med. Hur ska jag bara stå ut? Jag tänker på sonen i den andra familjen - Oscar - medan jag rafsar ihop skidkläder och annat som behövs under påsken. Han är barnslig, störig och har en konstig mustasch. Och när vi träffades senast (det var när båda gick i nian) då hade han precis köpt en moped som han var väldigt stolt över. Moped, hur töntigt är inte det?
"Nu kör vi!"
Mamma ropar, vi packar in oss i bilen och jag somnar innan vi ens kommit ut ur Karlstad. Sover en timme och låtsas att sova ytterligare en för att få vara ifred, det är ganska skönt ändå att åka bil när man är trött. Jag blundar, slutar huvudet mot fönstret och tänker på Eric, på hans varma mjuka kropp och allt fantastiskt som vi utforskat och gjort med varandra. Innan vi blev ihop så föreställde jag mig att det skulle vara nervöst och komplicerat med sexi. Spänt och till och med lite äckligt. Men nervositeten rann av mig helt, när Eric en gång i början av förhållandet viskade att han inte heller hade gjort det förut, att allt som vi gjorde var lika nytt och första gången för oss båda. Jag blev varm och glad av att höra och jag blir Varning när jag tänker på det nu - kanske är det därför som det hela tiden känts så narturligt och avslappnat.

"Du ser långa killen i grön fleece?"
Samma eftermiddag, jag har åkt drygt en timme i backarna utan att se röken av Oscar. Inte för att det gör mig så mycket, men familjerna tycker att "tonåringar" ska åka tillsammans och nu är det Rafael, Oscar's pappa, som hejdar mig och pekar med staven längre ned i backen mot en kille som flyger med sin bräda över ett gupp. Okej, det ser ganska kul ut, jag nickar mot Rafael och åker ner till Oscar.
"Hej Oscar."
Jag testar guppet som är högre ändå det först såg ut. Hm. Jag får anstränga mig för att kunna landa snyggt, jag tar stöd med handen och svänger runt med min bräda.
"Bra."
"Chloé? Hej!"
Oscar flämtar till när han ser mig, jag får en nyfiken blick och blir själv förvånad. Han ser så annorlunda ut, mustaschen är borta men hans ansikte har ändå blivit mycket manligare. Han nickar mot mig med en självsäker blick och ett leende som han inte heller hade förut.
"Kom!"
Så kastar han dig före mot nästa och nästa gupp nedåt i backen. Och jag klarar dom bättre nu, och sedan har vi sällskap ned till liften.
"Ska vi ta sittliften och backen på andra sidan?"
"Okej. När kom ni?"
"För en timme sedan."
"Och ni bor också på Lodge?"
Vi pratar över axeln, stökar oss framåt i kön och sätter oss bredvid varandra i liften. Och Oscar tar av dig mössan och skakar håret som är långt, lockigt och så blåsvart are jag måste skratta.
"Vad är det?"
Han tittar på mig och hans blick har verkligen utvecklats till det bättre.
"Det känns bra, bara..."
Han skrattar också och vi kisar mot varandra och mot solen som får snön i backen nedanför oss att gnistra. Det blir nog okej, det här. Jag känner åkningen i benen på sett skönt sätt Och fascineras över Vilken snygging Det blivit av föräldrarnas kompisars töntiga son. Han pratar om pister och nedfarter och jag kan till slut inte låta bli att kommentera:
"Du ser äldre ut."
"Ska du säga! Du lekte ju med Barbies sist vi sågs..."
"Ditt offer, det gjorde jag inte alls!"
Jag knuffar till honom på skoj och vi är precis uppe på krönet med liften, han lyfter bygeln och kastar sig före ut med en retsam blick över axeln.
"Haha, kom ifatt mig om du kan..."

Samma kväll, vid middagsbordet. Hans fot som snuddar mot min i smyg. En blick som får det att hetta till i mig, jag tittar bort och tänker att vi faktiskt borde skärpa oss. Men Oscar verkar inte alls försiktig och lung som Eric's, Oscar varken frågar eller tvekar, han närmar mig igen under bordet och stryker långsamt upp och ned längst min vrist. Och det tänder en eld inom mig. Jag tittar upp igen och han ler, ett leende som blir glödande njutning djupt inne mellan mina ben, det sprider sig till varenda cell när han tittar sådär nyfiket och samtidigt krävande.
"Jag vill ha dig." säger hans blick.
Säger min samma sak? Jag blir svettig i nacken, sväljer och måste titta bort igen. Hur är det möjligt, vad är det som händer plötsligt? Jag trodde inte att jag var sådan, jag har ju pojkvän och dessutom sitter vi mitt i restaurangen mellan våra föräldrar och småsyskon. Men det är en brinnande lust mellan oss, och det går inte att förneka längre,eller beskriva på annat sätt. Vi har busats och retats i backarna som om vi var kusiner, vi har åkt över gupp och i backar, skrattat och pratat i munnen på varandra i lifterna och vinkat mot våra respektive familjer när vi stött på dom här och där i systemet. Det har verkat helt normalt, men inuti har det slagit gnistor och börjat glöda - och det blir bara mer och mer. Det känns som om kroppen brinner när jag tittar på Oscar nu, hans händer, läppar, blickar, allt jag ser av honom får mig får mig att längta efter mer. Men föräldrarna gäspar och reser dig från bordet.
"Jamen då ses vi imorgon då."
"Visst, nu kommer man att sova gott. God inatt."
Middagen är slut och våra föräldrar tittar förvånat på Oscar och mig när vi dröjer oss kvar.
"Jaha. Ska ni stanna här?"
"En liten stund bara, får jag det?"
Det är okej, va? Jag kommer upp snart."
Jag och Oscar vädjar båda två, vi vill inte gå upp till rummet och lägga oss med småsyskonen nu. Och föräldrarna skrattar och accepterar, det är ju roligt att tonåringarna trivs så i varandras sällskap. De får fram nyckelkort och förmanar dom att stanna inne på hotellet bara.

"Kom Chloé!"
Det är sent plötsligt och det finns ingen återvändo. Jag fattar vad som kommer hända och det brinner i kroppen, jag kan inte tänka klart längre, allt jag vill är att ge mig hän, låta det ske och ta för sig av Oscar och allt fantastiskt som väntar.
"Är det tomt eller?"
Vi har irrat oss upp till fjärde våningen och hittat ett hotellrum där gästerna verkar ha checkat ut och lämnat kortet i dörren. Oscar nickar åt min fråga och drar mig intill sig, han kysser mig och stänger dörren om oss med andra handen.
"Äntligen. Kom här."
Jag skrattar till, det är någonting i hans dominans och säkerhet som får mig att brinna, han drar mig med sig till sängen och innan jag ens hunnit fatta det så ligger vi där, helt nakna tillsammans jag och Oscar, flämtande av längtan och med sökande nyfikna läppar och tungor, händer som leker och smeker, munnar, blickar och anderdräkter som alltihop tillsammans bidrar till en eggande underbar njutning.
"Du är så skön... Jag blir galen."
"Jag visste det när jag först såg dig."
"Mm. Jag då..."
Jag frustar och pressar mig hårt mot honom när jag kommer, det är en orgasm större än när jag upplevt förut och den sprider sig som glitter ut i hela kroppen.

"Eric, jag måste berätta en sak..."
Morgonen kommer och i det skarpa vårljuset inser jag att vidden av vad jag har gjort, jag måste självklart berätta för pojkvännen och ta konsekvenserna.
"...Jag har varit otrogen mot dig. Det är så fel, jag kan inte ens förklara. Så jag antar att det är slut mellan oss nu."
Jag ber inte ens om förlåtelse, hur skulle Eric kunna förlåta det som jag precis gjort? Men han säger ingenting.
"Snälla Eric, säg någonting."
Han sitter bara tyst i andra ändan. Länge. De andra är påväg, familjerna äter frukost men jag ursäktade mig med att behöva ringa. Snart kommer de säkert komma och knacka på, vi ska ut i backen igen så fort vi bara kan, för ännu en skiddag.
"Du, Eric?"
"Men allt vi har, Chloé? Är det bara slut?"
"Ja, tyvärr. Jag har träffat en annan."
"Jag kanske kan förlåta? Vi kanske kan... Om jag bara förstår...?"
"Nej, tyvärr. Hejdå Eric."
Jag avslutar samtalet, tänker med bävan på hur vi ska träffas i skolan på måndag men ruskar det av mig. Den dagen, den sorgen. Det finns ingen återvändo för våran relation, hur mycket Eric än skulle kunna tänka sig att förlåta - jag inser det nu när jag pratat med honom. Våran kärlek framstår plötsligt som blek och tråkig. Var jag ens kär i honom? Det känns inte så, i jämförelse ned det jag känner nu, för Oscar, igår, i natt och vid frukostbordet idag. Jag står på tröskeln till någonting helt nytt, större och starkare och om kärleken inte känns rolig - vad ska man då ha den till? Jag stänger av mobilen och går för att sluta upp med de andra i foajén.









----------------------------------------------------------------------------
Jag hoppas att ni gillar denna "lite" speciella kapitel, det blev både romantik och sorg men vi får se vad som händer i nästa kapitel. Det kommer Andrea skriva, de blev en lång novell ikväll! ;) :* <3
Kramizzar // Amanda <3

Av Andrea & Amanda - 20 april 2013 15:09

~Bella's pov~


- Men seriöst!!! Låte henne vara! Hon har gått vidare!

- Men...

- Inga men Marcus... sa jag irritarat innan jag fortsatte med lugn röst. Jag vet att du har någon annans hjärna så jag tar detta låååångsamt. Hon... Har... Gått... Vidare...

- Men kan...

- HON HAR GÅTT VIDARE!!! skrek jag i mobilen och slängde luren i örat på honom

- Du... Är allt okej? sa Eric

- Ja... Nej... Eller... Jag vet inte! sa jag och föll framlänges ner i sängen.


~Ulrik's pov~


~Ett år senare~


Jag stod där. Mitt på scenen och tittade ut på fansen samtidgt som jag sjöng "En vanlig dag". Det var något som saknades... Nej det var NÅGON som saknades. Jag såg i ögonvrån att Bella stod lite skymd vid scenkanten så jag gick fram till henne.


- Jag vill att du följer med ut på scenen och sjunger med mig. sa jag

- Va? Jag? Nej, nej, nej. Aldrig! Jag vågar inte!

Jag vände mig om och gick med bestämda tillbaka ut på scenen.

- Tycker ni att Bella ska komma ut hit och sjunga med mig? sa jag högt och tydligt i mikrofonen.

- Ja!!!!!! skrek fansen

- Kom ut hit nu Bella!

Hon gick försiktigt ut på scenen. Tittade hela tiden på mig.

- Vilken låt kör vi? sa hon tyst.

- "Tell the world I'm here". svarade jag lugnande.

- När ska jag sjunga?

- Refrängerna och andra versen om du vill. Hon nickade. Du klarar detta.

Så började introt och jag började att sjunga.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inte mycket att hänga i julgranen detta(=inte mycket inspiration idag) men aja... Hoppas ni gillar det!


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 15 april 2013 20:33

~Chloé's pov~
-Vaa!?!?!?!? Varför!? ropade jag.
-Jag vet inte gmn, jag vet inte.. svarade Eric.
-Varför ringer Marcus till MIG och säger att han vill träffas för!?
-Han kanske vill säga förlåt eller något sånt Chloé.
-Men hur kan det vara såhär, sist jag såg honom så stog han och Vendela, den där dumma blondinen vid en vägg och hånglade!
-Han kanske fortfarande gillar dig...? sa Bella.
-Men jag fattar inte, Marcus vet ju själv att jag och Eric är tillsammans, och att vi har haft det kul ihop sedan tidigare.
-Jaa, men.. Äsch, jag vet inte, det konstigt. svarade Ulrik.

~På stan~
-Kom vi går in på Lindex och kollar lite! säger jag till Bella.
-Jaa, dit kan vi gå in, kom grabbar. sa Bella.
-Nej, vi går in på InterSport istället, kom ditt Ego!;) sa Ulrik till Eric och flinade lite.
-Hej Chloé! Kom hit lite! det var Marcus, men han var helt ensam och ingen Vendela syntes till.
-Vad vill du!? svarade jag sorgset.
-Jag ville bara säga, förlåt, jag är ledsen.
-Varför är du det!? Du bryr dig ju bara om dig själv, när jag och Bella åkte upp hit till Stockholm så sa du att vi skulle vara tillsammans men nej.. Du går och dejtar en annan tjej, en blondin! Vendela! Men jag förstår, du har fått vidare och det har jag med! Kom nu Bella, vi går.
-Men.. Jag älskar dig Chloé!
-Men jag älskar inte dig Marcus, det var du som dissade mig, du som gick din väg och du som strular med andra tjejer! Jag vill inte prata med dig mer, hejdå!
*Var det värkligen sant!? Vadå? Älskar han mig fortfarande? Då är det så som Eric sa förut... Men Vendela då!?* tänkte jag.

~Eric's Pov~
-Du Munther! Vad tror du tjejerna gör nu?
-I don't know bro. Dom kanske kollar i typiska tjej-affärer eller kanske raggar andra killar!;)
-Käft Ulrik! Du vet att Chloé inte skulle göra det, hon är ju min lilla babe.
-Haha, jaa men man vet ju aldrig.
-ERIIIIIIIIIIIIC SAAAAAAAAADE!!!!!!!!!!!!!!! ropade en tjej och sprang fram till mig och Ulrik.
-Hej, vem är du
? frågade jag den unga tjejen.
-Hej snyggingar, jag heter Julia och älskar dig Eric Khaled Saade, du är så j*vla het, du är bäst, jag älskar dina låtar Masquerade, Hotter Than Fire, Backseat, Timeless och alla andra!
-Okej, tack.
-Men jag då? frågade Ulrik.
-Nej, du är inte lika bra. svarade Julia.
-Nehepp... svarade Ulrik.
-Kan jag få en bild och autograf av er två? Snälla!?
-Jaa, visst. Kom hit, ställ dig här. svarade jag Julia.
-Okej!
-Hej älskling! det var Chloé.
-Hej sötnos! Hur är det med dig? frågade jag Chloé och gav henne en kyss på kinden.
-Det är sådär, men det är lugnt.
-Chloé! skrek Julia till.
-Julia!!!! Men gud, det var ju jätte länge sen vi sågs, vad gör du här!?
-Jag studerar här i Stockholm och nu så träffade jag på Eric och Ulrik!
-Okej, vill du följa med hem till oss? frågade Bella.
-Jaa, de skulle vara kul.
-Kom dåe! svarade Eric.





____________________________________________________________________________ Jag hoppas att ni gillar detta kapitel och Andrea kommer att skriva nästa. Kramizzar Amanda <3

Av Andrea & Amanda - 12 april 2013 18:28

~Chloé's pov~


Jag satt som paralyserad och bara kollade på honom. Vad sa han precis!?


- Va-vad sa du?

- Chloé lyssna på mig. Jag, Eric Khaled Saade son till Marlene Jakobsson och Walid Saade född och uppväxt i Kattarp i Helsingborgs kommun, gillar dig. sa han och tittade rakt på mig. Gillar du mig oxå?

- Nej... Jag älskar dig! sa jag och slängde mig om hans hals.

- Jag älskar dig Chloé. viskade Eric i mitt öra


- Aye höj! skrek Eric plötsligt. Så ulrik vände sig om och höjde volymen på radion.

- Men ååh! Seriöst Eric du ÄR ego! skrattade Ulrik till svar

- Haha han få vara lite ego när det gäller "Unknown"! sa jag och tittade kärleksfullt på honom där han stod vid skivhyllan inne i vardagsrummet.

- Ooooo! Som du säger Eric " There's a big big love in the air!". sa Bella och tittade på oss

- Ja men ni då! sa jag. Kemin mellan er syns på mils avstånd!

- Haha nej! Det är inte sant! sa Bella och skrattade


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja då var kapitel 9 klart. Hoppas ni gillar den! :)


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 3 april 2013 21:18

~Hemma hos Eric två dagar senare~


~Chloé's pov~


Jag, Bella och Ulrik var hemma hos Eric för att ha ett "skönt filmmaraton" så jag skulle glömma allt som har hänt.


- Så... Vilken film ska vi börja med sa Eric och höll upp några. Där ibland fanns "Eric Saade the DVD".

- Den måste vi se! skrek jag och tog tag i filmen. Den är amazing!

- Hennes favorit film... sa Bella och skrattade medan hon skakade på huvudet

- Haha oj...

- Nu vet jag vad jag kan kalla dig för Eric! sa Ulrik

- Vad?

- Eric "Ego" Saade!

- Man tackar Munther! sa han med ett leende och slog ett hårt men vänligt slag på armen.

~Ulrik's pov~


- Haha ska vi titta på filmen eller? sa jag och kollade på honom.

- Sure! sa han och satte på filmen.


Efter filmerna hade klockan blivit rätt mycket. Bella hade somnat i min famn och Chloé i Eric's. Dom var så söta när dom sov! Speciellt Bella.


- Ska vi bära in dom till sovrummet eller? viskade Eric och jag nicakde till svar. Jag lyfte sakta upp Bella och bar in henne i sovrummet där jag bäddade ner henne.

- Älskar dig. viskade jag och pussade henne på pannan


~Chloé's pov~


-Dags att kliva upp nu tjejer! Frukosten är klar. sa någon. Jag tittade upp och såg Eric's huvud sticka in genom dörren med ett urgulligt leende.

- Haha okej vi kommer.


- God morgon tjejer! Sovit gott? sa Ulirk

- Typ... sa Bella.

- Morgon människa ser jag! sa Ulrik och blinkade med ena ögat.

- Du Chloé... Kan vi prata? Between two eyes?

- Va? Ja visst. sa jag och följde efter Eric in i vardagsrummet. Vad ville du?

- Jag vet inte hur jag ska säga detta men...

- Säg det bara! skrek Ulrik från köket.

- Tjuvlyssnar du? skrek Eric tillbaka

- Haha berätta nu vad du ville. sa jag och tog tag i hans hand

- Jo jag... Tycker om dig... Mycket...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ooooh! Love is in the air! Hoppas ni gillar den :)


//Andrea


Av Andrea & Amanda - 2 april 2013 21:11

~Hemma hos Eric~
~Chloé's Pov~
-Varför gjorde han såhär mot mig, varför är han med en annan tjej, varför ska detta just hända mig för, varför!?
-Vad är det som har hänt gumman? frågade Eric.
-Ärch.. Du behöver inte veta allt hela tiden sötis ;)
-Chloé, jag vet att du vill att jag ska veta vad som har hänt så vad är det sötnos?
-Det är bara Marcus, han.. Jag.. Jag förstår mig inte på kärlek.. Har jag gjort något!?
-Som vadå? Jag menar nej, värkligen inte!
-Igår när jag och Bella var i stan och fikade så kom Marcus med en blondin... Usch..
-Och....?
-Det var Vendela eller vad hon heter som har varit hemma hos oss (mig och Marcus) för att göra läxor eller något sånt.
-Vad gjorde dom när ni fikade? fick jag som fråga av Eric.
-Dom gick förbi mitt och Bella's bord för att köpa fika sen...
-Vad hände efter?
-Sen..
-Jaa...?
-När jag och Bella skulle gå och kolla i olika klädes affärer så såg vi dom igen,Marcus och blondinen stog vid en gul vägg och dom stog bara där, stirrandes på oss och sen började dom att..
-Att vadå?
-Hångla!

~Eric's Pov~
*Jag såg Chloé's tårar rinnandes ner från hennes kinder, dom var lika röda/rosa som jordgubbarna på sommrarna*
-Vilket kräk han är....!
-Säg inte så Eric.. gav Chloé mig till svar.
-Men han är ju ett, när han gör såhär mot dig gumman!
*Chloé lade sitt lilla huvud på min arm, jag håller om henne*

~Bella's Pov~
-Men vem är det som ringer såhär sent!?
-Jag vet inte, men jag svarar. fick jag till svar från Ulrik.
-Tjubreee, Ulrik här!
-Tjo bro, Saade här!
-Tja, läget?
-Det är okej, du da?
-Det är bara bra, sitter o myser med Bella, vi kollar på film.
-Gött, jag har fått reda på lite saker om Chloé men hon har lungnat ner sig lite nu, vi ska också mysa men du kan hälsa det till Bella.
-Okej, jag säger de.
-Bra, men vi ses.
-Var det bara de Eric som du skulle berätta?
-Jaa.
-Okej, hejdå.
-Chiao.
-Vem var det!? frågade Bella från köket.
-Det var Eric och har fått reda på vad som har hänt mellan Chloé och Marcus..
-Okej...


~___________________________________~


Jag hoppas att ni gillar det.
Kramizzar Amanda <3

Av Andrea & Amanda - 1 april 2013 19:03

Här kommer några bilder på Saade <3

Den 1:a bilden är från Saade Kalendern.

Dom andra 2 är från Dvd:n.

Den 3:de har jag gjort själv.

Den sista bilden har Andrea gjort i Sy-Slöjden, vill också ha en sån där!



Varsågoda för bilderna, hoppas att ni blev glada nu och glöm inte att följa oss på Instagram och Twitter.
Där hittar ni bilder som vi uppdaterar er med och om det är något annat ni vill så är det bara att Kik:a oss! <3


Instagram: AmandaSaade99 och andrealoveyyoou

Twitter: AmandaSaade2, loverstjerberg och andrea13lundahl

Kik: AmandaSaade99 och Andrea_Saade_Lundahl

Kramizzar på er <3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards