The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

I'm in love ~ Kap. 10 - Inte Sant! ~

Av Andrea & Amanda - 15 april 2013 20:33

~Chloé's pov~
-Vaa!?!?!?!? Varför!? ropade jag.
-Jag vet inte gmn, jag vet inte.. svarade Eric.
-Varför ringer Marcus till MIG och säger att han vill träffas för!?
-Han kanske vill säga förlåt eller något sånt Chloé.
-Men hur kan det vara såhär, sist jag såg honom så stog han och Vendela, den där dumma blondinen vid en vägg och hånglade!
-Han kanske fortfarande gillar dig...? sa Bella.
-Men jag fattar inte, Marcus vet ju själv att jag och Eric är tillsammans, och att vi har haft det kul ihop sedan tidigare.
-Jaa, men.. Äsch, jag vet inte, det konstigt. svarade Ulrik.

~På stan~
-Kom vi går in på Lindex och kollar lite! säger jag till Bella.
-Jaa, dit kan vi gå in, kom grabbar. sa Bella.
-Nej, vi går in på InterSport istället, kom ditt Ego!;) sa Ulrik till Eric och flinade lite.
-Hej Chloé! Kom hit lite! det var Marcus, men han var helt ensam och ingen Vendela syntes till.
-Vad vill du!? svarade jag sorgset.
-Jag ville bara säga, förlåt, jag är ledsen.
-Varför är du det!? Du bryr dig ju bara om dig själv, när jag och Bella åkte upp hit till Stockholm så sa du att vi skulle vara tillsammans men nej.. Du går och dejtar en annan tjej, en blondin! Vendela! Men jag förstår, du har fått vidare och det har jag med! Kom nu Bella, vi går.
-Men.. Jag älskar dig Chloé!
-Men jag älskar inte dig Marcus, det var du som dissade mig, du som gick din väg och du som strular med andra tjejer! Jag vill inte prata med dig mer, hejdå!
*Var det värkligen sant!? Vadå? Älskar han mig fortfarande? Då är det så som Eric sa förut... Men Vendela då!?* tänkte jag.

~Eric's Pov~
-Du Munther! Vad tror du tjejerna gör nu?
-I don't know bro. Dom kanske kollar i typiska tjej-affärer eller kanske raggar andra killar!;)
-Käft Ulrik! Du vet att Chloé inte skulle göra det, hon är ju min lilla babe.
-Haha, jaa men man vet ju aldrig.
-ERIIIIIIIIIIIIC SAAAAAAAAADE!!!!!!!!!!!!!!! ropade en tjej och sprang fram till mig och Ulrik.
-Hej, vem är du
? frågade jag den unga tjejen.
-Hej snyggingar, jag heter Julia och älskar dig Eric Khaled Saade, du är så j*vla het, du är bäst, jag älskar dina låtar Masquerade, Hotter Than Fire, Backseat, Timeless och alla andra!
-Okej, tack.
-Men jag då? frågade Ulrik.
-Nej, du är inte lika bra. svarade Julia.
-Nehepp... svarade Ulrik.
-Kan jag få en bild och autograf av er två? Snälla!?
-Jaa, visst. Kom hit, ställ dig här. svarade jag Julia.
-Okej!
-Hej älskling! det var Chloé.
-Hej sötnos! Hur är det med dig? frågade jag Chloé och gav henne en kyss på kinden.
-Det är sådär, men det är lugnt.
-Chloé! skrek Julia till.
-Julia!!!! Men gud, det var ju jätte länge sen vi sågs, vad gör du här!?
-Jag studerar här i Stockholm och nu så träffade jag på Eric och Ulrik!
-Okej, vill du följa med hem till oss? frågade Bella.
-Jaa, de skulle vara kul.
-Kom dåe! svarade Eric.





____________________________________________________________________________ Jag hoppas att ni gillar detta kapitel och Andrea kommer att skriva nästa. Kramizzar Amanda <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards