The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

I'm in love ~ Kap. 7 - Sorgen ~

Av Andrea & Amanda - 2 april 2013 21:11

~Hemma hos Eric~
~Chloé's Pov~
-Varför gjorde han såhär mot mig, varför är han med en annan tjej, varför ska detta just hända mig för, varför!?
-Vad är det som har hänt gumman? frågade Eric.
-Ärch.. Du behöver inte veta allt hela tiden sötis ;)
-Chloé, jag vet att du vill att jag ska veta vad som har hänt så vad är det sötnos?
-Det är bara Marcus, han.. Jag.. Jag förstår mig inte på kärlek.. Har jag gjort något!?
-Som vadå? Jag menar nej, värkligen inte!
-Igår när jag och Bella var i stan och fikade så kom Marcus med en blondin... Usch..
-Och....?
-Det var Vendela eller vad hon heter som har varit hemma hos oss (mig och Marcus) för att göra läxor eller något sånt.
-Vad gjorde dom när ni fikade? fick jag som fråga av Eric.
-Dom gick förbi mitt och Bella's bord för att köpa fika sen...
-Vad hände efter?
-Sen..
-Jaa...?
-När jag och Bella skulle gå och kolla i olika klädes affärer så såg vi dom igen,Marcus och blondinen stog vid en gul vägg och dom stog bara där, stirrandes på oss och sen började dom att..
-Att vadå?
-Hångla!

~Eric's Pov~
*Jag såg Chloé's tårar rinnandes ner från hennes kinder, dom var lika röda/rosa som jordgubbarna på sommrarna*
-Vilket kräk han är....!
-Säg inte så Eric.. gav Chloé mig till svar.
-Men han är ju ett, när han gör såhär mot dig gumman!
*Chloé lade sitt lilla huvud på min arm, jag håller om henne*

~Bella's Pov~
-Men vem är det som ringer såhär sent!?
-Jag vet inte, men jag svarar. fick jag till svar från Ulrik.
-Tjubreee, Ulrik här!
-Tjo bro, Saade här!
-Tja, läget?
-Det är okej, du da?
-Det är bara bra, sitter o myser med Bella, vi kollar på film.
-Gött, jag har fått reda på lite saker om Chloé men hon har lungnat ner sig lite nu, vi ska också mysa men du kan hälsa det till Bella.
-Okej, jag säger de.
-Bra, men vi ses.
-Var det bara de Eric som du skulle berätta?
-Jaa.
-Okej, hejdå.
-Chiao.
-Vem var det!? frågade Bella från köket.
-Det var Eric och har fått reda på vad som har hänt mellan Chloé och Marcus..
-Okej...


~___________________________________~


Jag hoppas att ni gillar det.
Kramizzar Amanda <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards