The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Andrea & Amanda - 12 juli 2013 20:40

~Erics pov~


- "You rock my world, cover girl
Girl so tight and I love sci-fi
Gotta be science fiction
Girl so tight and I love sci-fi, yeah
Gotta be science fiction "
- Perfect!

- Vad tyker du Skylar?

- Underbar!

- Vill du hänga med hem till mig och chilla?

- VIsst!


- Du... Detta är en Ford Mustang Shelby GT500 eller hur? sa Skylar plötsligt

- Hur viste du det?

- Pappa var väldigt intresserad av bilar när jag var yngre. Detta är en av dom finaste bilarna jag vet!


När vi kom hem till mig satte vi oss och kollade på tv. Vi satt även och pratade assa om allt möjligt. Klockan började bli rätt mycket så jag frågade om jagg skulle skjutsa hem henne men hon vägrade. Så jag sa att antingen kör jag hem henne eller så sover hon över här.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ooooooo! Vad kommer Skylar att göra? Låter hon Eric köra hem henne även om hon inte vill eller sover hon över?

Det får ni veta i nästa kapitel som skrivs av Amanda!


//Andrea

Av Andrea & Amanda - 12 juli 2013 10:00

Caio!



Jag vill bara säga att jag kommer inte vara speciellt aktiv idag för jag ska till High Chaparralsom är VÄRLDENS bästa ställe (enligt mig)! Jag älskar HC och det känns som om att jag är uppväxt där. Inte bara för att jag bor en liten bit ifrån utan för att jag är där varje sommar. Jag älskar stället, karaktärerna, dom som jobbar där och även alla besökare. Dom som jobbar där får mig verkligen att känna mig välkommen. Har du inte varit på High Chaparral stuva in familjen i bilen och åk! Det finns så mycket bra och kul för alla åldrar tex. Buffalo City som är för barnen och som dom skriver på hemsidan "Staden som styrs av barn! Miniatyrstaden Buffalo City ger alla barn möjligheten att verkligen leva ut sina drömmar och äventyr.


Här finns både salooner, sheriffkontor, smedjor och stadshus, alla i rätt storlek för barn. Men se upp! Här finns risken för att bröderna Dalton hittar på hyss!" Visst jag är 15 snart 16 men jag älskar att vara i Buffalo City. Kolla på alla barn som springer omkring, skjuter på varandra och se att dom verkligen har ett ställe där dom kan släppas lösa är helt underbart! Man ser på vissa hur det bara strålar om dom!


...eller...


Westen Showen som visar hu en vanlig dag i då tidens vilda västen kunde se ut. Den nya attraktionen är Zoro som finns i och skyddar Mexico City. Sist men inte minst, min egen personliga favorit, är Lucky Loke Showen.

"Stadens beskyddare Lucky Luke har ett digert arbete med att hålla bröderna Dalton under kontroll. Varje dag hittar de på nya bus och Lucky Luke behöver hjälp av alla barn.

Legenden, mannen, myten som skjuter snabbare än sin egen skugga jagar de otursförföljda bröderna Dalton. Lucky Luke, cowboyen som alltid rider in i solnedgången efter att ha satt bovarna i finkan, får ofta tampas med de ökända bröderna Joe, William, Jack och Averell. Showen går i högt tempo och alla barn har chansen att verkligen bli en del av historien då Lucky Luke gärna tar hjälp av varje bössa, pistol, cowboy och cowgirl som finns. Många skratt utlovas! Glöm inte att ta med kameran då detta är en av de mest uppskattade och populära showerna på High Chaparral."


Hoppas ni får en bra dag utan mig! Lovar att försöka ladda upp bilder från dagen!


Tunnare text från: http://www.highchaparral.se/sv/start/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kram


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards