The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Andrea & Amanda - 9 juli 2013 20:01

~Intro~


Skylar är 18 år och jobbar på Starbucks i Stockholm, hon AVGUDAR Eric Saade. Hon är hennes liv, hennes räddare, han är hennes allt. Varje dag kommer det nya kunder till Starbucks, en dag kommer självaste Eric Saade in, hon blir helt till sig och dom börjar senare umgås. Skylars förra förhållande slutade inte bra... Hennes "ängel" som hon kallade honom, blev väldigt våldsam och misshandlade henne så hon är lite ny för någon ny men kan Eric kanske ändra på det?


Kapitel 1


~Skylars pov~


"Saknar dig så det gör ont! Hoppas vi syns snart puss


//Din ängel"

Naw! Han är är ju för söt!

"Jag slutar om en halvtimme. Kom förbi så kan vi träffas då!"


- Hej gumman!

- Jeremia! sa jag och kramade om honom

- Ska vi gå? sa han och jag nickade. Han tog min hand och vi gick ut.


~Nästa dag~


- Du titta inte nu men... Tror det är någon som du gillar där borta. sa Elin när jag stod och gjorde klar en beställning.

- OMG! De är ju... Det kan inte...

- Det ÄR Eric! sa hon och tog tag i mig.

- Hu-hur vet du d-de-det?

- Lova att du inte slår mig nu.

- Ja, jag lovar.

- Han är en av mina bästa vänner.

- Va!? Varför har du inte sagt något tidigare...? Vänta... Svara inte på den frågan.

- Haha, gå och ta hans beställning.

- Men det kan jag ju inte... Jag måste göra detta.

- Nej jag tar det!

- Tack du är bäst Elin!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ny novell!!! Kapitlerna kommer att bli något kortare efterso orginalet är skrivet i min mobil. Men men... Hoppas ni gillar det ändå! Jagtror det kommer bli att jag lägger upp alla kapitel eller att Manda lägger upp varannat. De märker vi annars   


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards