The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Andrea & Amanda - 10 juli 2013 17:24

~Skylars pov~


- Hej välkomen till Starbucks. Vad får det lov att vara?

- Hej. Två stora cola & två croissanter tack. sa Eric
- Något mer?
- Eh... Ditt nummer kanske? Haha nej men jag kommer tillbaka i så fall. sa han med ett leende.
- Haha gör du det. sa jag och kände hur det pirrade till i magen när han sa det där om mitt nummer även om det bara va på skämt.
- Kommer du ut eller ska jag hämta?
- Jag kommer.
- Eller jag kommer! sa Elin när hon kom till kassan
- Haha!!!
- Hej Eric!
- Hej durachit'! sa Eric
Jag såg att han fick en svart blick av Elin och hon slog till honom på armen innan han gick och satte sig hos någon tjej.
- Du... Vem är tjejen med Eric?
- Maia.
- Va? Är dom ihop igen?
- Jag vet faktiskt inte hur det går i deras förhållande... Jag bryr mig bara om Eric är glad och lycklig. Är han glad och lycklig då är jag det med.
- Ah...
- Sen tycker jag bara att Maia är en stor bitch... Hon utnyttjar bara honom men han fattar inte!


~Erics pov~


- Vem var den där tjejen du pratade med?
- Va? Vem menar du?
- Hon som slog dig på armen.
- Jaha! Hahah nej det var bara Elin.
Min bästa vän du vet. Jag såg hur Maia ryste till när jag nämnde Elin.


===========================================================================================


Väldigt bra kapitel, väldigt bra novell och en bra början.
Nästa kapitel skrivs av Andrea.

Kramizzar //Amanda<3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards