The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

The one - kap. 9

Av Andrea & Amanda - 30 juli 2013 11:12

~Skylars pov~


"Nu ligger jag i soffan och kollar på "Lotta på Liseberg" och messar med min älskade babe (sitter två meter ifrån mig #nolife)som snart ska ut på scenen, showa och ha sig. Love you babe!"

- Du jag måste gå nu. sa Eric och reste sig upp. Vi ses sen okej?

- Lycka till! svarade jag snabbt och pussade honom.


- Dags igen. sa han och gick ut på scenen. Jag hörde honom prata lite med Lotta innan Edin kom fram till mig.

- Aye Amanda!

- Tja Edin!

- Du eftersom Tone inte kunde komma idag vill Eric att du ska sjunga med honom!

- Jag va nej jag skulle... mer hann jag inte säga innan musiken till "Imagine" började.

- Tone Damli som brukar sjunga den här låten med mig vanligtvis kunde tyvärr inte komma idag men det gör inget för jag har med mig någon annan. Ge en stor applåd till Skylar! Jag klev ut på scenen och gick snabbt fram till Eric.

- Är du verkligen säker på detta???

- Ja! Jag skakade på huvudet och sedan började jag sjunga. Efteråt jublade fansen. Jag bara stod och log.

- Så... Vem är detta? sa Lotta och tittade på Eric.

- Detta är Sky eller egentligen Skylar. Hon är min bästa vän!

- Så Skylar...

- Kalla mig Sky.

- Okej Sky... Hur gammal är du?

- Jag är 18. sa jag nervöst

- Ojojoj... Hon är ju lika begåvad som dig var när du var lika gammal! sa Lotta och vände sig mot Eric

- Nej nej nej! Jag är låååååångt ifrån att vara lika duktig och begåvad som Eric! Han är den bästa!

- Haha. Du Eric jag har en liten fråga till dig som alla nog vill ha svar på. Du twittrar en massa om någon du älskar, som betyder allt för dig och...

- Nu vill du veta vem det är eller hur?


~Erics pov~


- Haha ja det skulle jag. Om du vill säga så klart. Jag tittade på Sky och hennes blick sa ja.

- Eh... Är det verkligen okej? viskade jag till henne.

- Ja!

- Okej... Jo jag har träffat en tjej. Hon är väldigt söt, betyder allt för mig och hon flyttade nyligen in. Hennes namn är Skylar de Forest. sa jag , tittade på Skylar, tog tag i hennes hand och pussade henne på kinden.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Då var kapitel 9 klart! I nästa kapitel hettar det till ordentligt mellan Eric och Skylar. Jag grät nästan när jag skrev det och skickade till Amanda. Hoppas ni kommer att gilla det kapitlet lika mycket som ni gillar allt annat vi gör och skrier här på bloggen! XOX


//Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards