The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

I'm in love ~ Flytten - Kapitel 1

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2013 15:35

~Bella's pov~          



Äntligen var skolan slut! Nu är det bara en ynka liten grej kvar att göra. Springa ut från skolan och aldrig mer komma tillbaka.


- Vi är fria! Hur känns det? skrek någon och slängde sig om min hals

- Chloé hoppa ner! skrattade jag till svar. Du vet att jag tycker att det är skönt. Vad tycker du själv då?

- Jag kommer att sakna några av lärarna och klasskompisarna men jag har ju dig att vara med!

- Du vet att jag älskar dig va? sa jag och gav henne en kram. Hon nickade till svar.


- Chloé! skrek någon.

- Marcus! skrek hon och sprang in en stor öppen famn. Marcus är hennes kille och min tre år äldre bror. Jag har ofta hört att om en bästa vän har ett förhållande med sin bästa väns storebror brukar det inte sluta bra men inte det gäller inte här. Jag älskar Marcus och är han lycklig med sin tjej så är jag lycklig det bästa är att det är min bästa vän som är hans tjej.

- Får inte jag oxå en kram? sa jag och tittade ledset ner i marken

- Det är klart. sa han och lyfte upp mig i luften med ett stort leende. Jaha vad ska ni göra i sommar då tjejer? fortsatte han sedan.

- Ja. Vi ska inte göra så mycket mer än att tillbringa en del i Stockholm och vår lägenhet.

- Inget annat? sa han och tittade frågande på oss

- Haha jo det är klart men vi har inte bestämt oss än. Du Chloé vi måste sticka om vi ska hinna till Stockholm.

- Men spara lite tid åt mig. sa han. Innan vi gick så kramade om mig och gick över till Chloé för att säga hejdå.


~I Stockholm nästa dag~         


Väl uppe i Stockholm hade vi hunnit packa nästan alla flytt lådor. Det var bara några med böcker kvar. Mamma och pappa hade stannat länge för att hjälpa till med att packa upp innan dom åkte hem. Chloé och jag hade bestämt oss för att utforska området lite innan lunch för då skulle vi träffa min kusin Leo


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja då var första kapitlet av "I'm in love" klart. Hoppas att ni gillar det


//Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards