The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

I'm in love ~Kap. 4 - På stan

Av Andrea & Amanda - 28 februari 2013 09:31

~Chloé's pov~

- Kan vi gå till stan idag?
- Varför vill du det? Vi var ju där igår.
- Jo, jag vet men om vi hittar något och..
- Och om du träffar Eric igen? sa hon och log.
- Mmm, det skulle vara kul men kan vi gå, kolla i affärer och kanske shoppa lite?
- Okej, visst men vi går och tar en fika sen också.
När vi kom fram till stora torget i Stockholm så såg Bella en speciell person.

~Bella's pov~

- KOLLA! utbrast jag.
- Vad är det Bella? frågade Chloé.
- Ser du INTE? Det är ju Ulrik Munther! Kom vi springer till honom!
- Ulrik Munther? Jaaaaaa, koooooom vi springer fram! skrek hon till svar.
- Ulriiiiiiiiiiik! ropade Bella.
Han hörde inte, tjejerna gick fram och Chloé sa:
- Hej, du är Ulrik Munther va?
- Tjenare, jao jag är Ulrik. fick vi till svar.
- Kan vi få ta en bild med dig och en autograf var?- Visst, de är klart. Har ni träffat min nya polare?
- Hmm.. Nej, det har vi inte. Vad heter han?
- Eric Saade. gav Ulrik oss till svar.
- Eric Saade!? utbrast Chloé.
- Ja, kolla där kommer han ju.
Nu hade Eric ko mmit och tjejerna frågade om dom ville gå en fika.
Dom går till ett kondetori och köper var sin kaka och en dricka.
- Ska ni göra något ikväll? frågade Eric.
- Nej, bara sitta hemma och tråka. Ni då grabbar? fick Eric som svar av Chloé.
- Inget tror jag. svarade Ulrik.
- Vill ni hitta på något? Gå på bio, konsert? frågade Eric.
- Visst, varför inte. svarade tjejerna på samma gång.
- Vi hämtar er vid 20.00 tiden ikväll. svarade Ulrik.


Jag hoppas att ni gillade kapitlet och kapitel 5 så kommer ni få veta hur det går på deras dejter. Kramizzar// Amanda<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards