The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

The one - Kap. 11

Av Andrea & Amanda - 10 augusti 2013 10:04

~Skylars pov~

Jag gick förbi plattan när jag blev överfallen av någon.
- Hej Skylar!
- Molly!!! Du får inte skrämma mig så! sa jag och kramade om henne.
- Så hur mår du? Är allt okej?
- Okej. Jadå. Varför undrar du?
- Jag... Pratade med Eric.
Jag suckade djupt, slet mig loss från Mollys grepp och gick bort från henne. Orkar inte prata om honom.
- Jag vill inte höra!

~Mollys pov~

- Skylar snälla lyssna!!! Danny och... Jag drog med henne till en lite mindre gata där vi kunde prata ostört. Danny och jag gick i Kungsträdgården när vi såg en kille sitta vid ett träd. Vi gick fram till honom och frågade om han var okej. Jag hörde på rösten att det var Eric så vi bad honom berätta allt som hänt. Han kom inte ens till mitten av allt han skulle säga utan började gråta och skaka. Han sa mellan tårarna att om han fick chansen att säga förlåt skulle han ta den. Han skulle göra ALLT du bad honom att göra. Jag såg att hon suckade tungt och fick tårar i ögonen. Jag drog in henne i en stor varm kram och tårarna började rinna på henne.
- Kom här kan vi inte stå. sa jag och tog med mig Skylar hem till mig.

~Dannys pov~

- Hej Molly! sa jag när jag klev innan för dörren.
- Shhh! Hon sover! sa Molly och pekade mot sovrummet. Jag tittade in där och såg att Skylar låg i vår säng.
- Vad gör hon här?
- Jag hittade henne på stan och berättade allt som Eric sa då började hon gråta. Jag ville inte att hon skulle vara på stan när hon var så ledsen så jag tog med henne hem, hon la sig i sängen när vi kom hem och somnade ganska direkt.
- Ska vi säga något till Eric?
- Inte innan hon är redo. Så säg inget till Eric om att Sky finns här.
- Jag lovar. sa jag och kysste henne innan jag gick ut till köket för att ta något att äta.

- Hur mår du gumman? sa jag och kramade om Skylar när hon kom ut i köket.
- Bra. Finns det någon huvudvärkstablett?
- Jag hämtar det. Sätt dig hos Molly så länge. sa jag och gick in i badrummet.

--------------------------------------------------

Oh... Inte bra! Stackars Skylar!
Nu kommer nog alla kapitel jag har skrivit komma upp på en gång för då kan vi börja skriva på datorn och det går kanske fortare :)

//Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards