The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

The one - kap. 14

Av Andrea & Amanda - 10 augusti 2013 11:14

~Erics pov~

- Din familj är ju riktigt rolig ju! sa Skylar när vi satte oss i bilen mot Stockholm efter sagt hej då till min familj.
- Du skulle bara veta... suckade jag och skrattade samtidigt som jag startade bilen.

~Stockholm en månad senare~

- Så vad tycks? sa jag och snurrade runt.
- Haha men sluta! sa Sky och kiknade av skratt.
- Vadå? sa jag och tittade ner på Skylars knallrosa one piece. Jag skrattade och tittade på henne.
- Men om du ska ha min så ge mig din! Jag vände om och gick för att hämta min.
- Vilken vill du ha!?
- Den ljusblåa!
- Ska bli ers höghet! sa jag och plockade fram den innan jag gick tillbaka. När Skylar satt på sig min alldeles förstora one piece. Då ringde det på dörren och jag gick för att öppna.
- Tja Zia!
- Tja Saade! Värst vad du var rosa idag!
- Haha ja! Du ska bara se Skylar!
- Haha vadå?
- Hon har min ljusblåa one piece som är alldeles för stor! sa jag och blinkade med ena ögat.

Oscar, jag och Skylar satt och pratade länge innan jag gick för att byta om.
- Du vi måste gå om vi ska hinna till studion.

~Skylars pov~

"Nu sitter jag i studion med @ericsaademusic och myser i pauserna som han har mellan låtarna till hans nya album "Forgive me". Älskar dig! <3"
- "and so I ask you to forgive me, forgive me , forgive me, forgive me, forgive me I-i, forgive me, forgive me, na-na-na-na forgive me, forgive me, uh oh oh, forgive me, forgive me, forgive me, uh oh"
- Bästa låten ever Eric!!!
- Vad kul att du gillar den gumman! För... Kommer du ihåg när vi bråkade?
- Aa...
- Jag skrev "Forgive me" bara till dig efter vi bråkat när jag satt hemma hos mamma och pappa!

--------------------------------------------------

Awww! Han skrev en låt till henne!!
Detta var det sista jag har på mobilen så resten skrivs på datorn :p :)
Nästa kapitel får Amanda skriva.

//Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards