The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

The One - Kap. 15 ~ The end

Av Andrea & Amanda - 31 augusti 2013 17:52

~Erics pov~

 

- Till... Mig?

- Ja. Jag vill att du ska veta hur jag känner för dig och att jag ALDRIG kommer släppa taget om dig igen! sa jag och lyfte upp henne. Skylar... Vet du om att du är bäst? Hon skrattade och pussade mig på näsan.

 

~Ett år senare~

 

Vi bestämde oss för att gå till stranden och kolla på solnedgången. Den var så vacker. Precis som min Skylar.

- Eric!

- Elin?

- Hur mår min älskling då? sa hon och tittade på mig.

 Skylar tittade upp på mig och såg frågande ut. Jag ryckte lite diskret på axlarna.

- Jag mår bra. Elin lutade sig fram för att pussa mig på kinden men hann inte så långt innan Skylar reste sig upp.

- Vad håller du på med? skrek hon och knuffade bort Elin. Hur kan du? Jag trodde du var min vän! Dom började bråka. Efter en stund kom polisen och frågade vad som hände. Dom tog Elin, förde henne till ett ställe, mig till ett och Skylar stannade kvar för att berätta vad som hände.

 

~Skylars pov~

 

- Så, Skylar, berätta med dina egna ord vad det var som hände.

Jag började berätta allt som hände. Polisen sa att allt skulle ordna sig innan han plötsligt började sjunga. Jag fattade ingenting, Hela stranden brast ut i sång och dans. Dom tog med mig på en lång vandring och det kom bara mer och mer människor. Alla sjöng "One thing" av One Direction. Jag fattade fortfarane inget. Vi gick till ett litet torg i närheten där det var änu mer människor. Det kom ett musikband som spelade lite musik. Plötsligt delade som på sig och längstbak stod Eric. Han hade en svart kostym, vit skjorta och svart slips.

- Skylar de Forest du vet att jag älskar dig överallt annat och att jag vill spendera resten av mina dagar här på jorden med dig. Vill du gifta dig med mig?

- Ja!!! sa jag och tårarna föll ner för mina kinder.

- Vad ska vi göra nu då? sa han och jag ryckte på axlarna. Ska vi gifta oss nu? På engång? Jag nickade som svar och dom kom med en klänning som dom satte på mig. Under tiden dörjade Eric och hans bestmans dansa. Jag skrattade åt honom för det såg lite kul ut när han dansade. Efter det gick vi fram till altaret.

- Vi har samlats här idag för att förena detta unga par.

 

~framme vid ringbytet~

 

- Jag, Eric Khaled Saade, tager dig Skylar de Forest att stötta igenom sjukdom och att älska så länge vi båda andas.

- Jag, Skylar de Forest, tager dig Eric Khaled Saade att stötta igenom sjukdom och att älska dig så länge vi båda andas.

- Jag förklarar er nu för man och hustru. Du kan nu kyssa bruden.

Eric tog ett tag om min midja lyfte upp mig och kysste mig mjukt på läpparna.

- Jag älskar dig Skylar Saade och nu är du bara min! viskade Eric när vi gick ner för altargången.

- Jag älskar dig med! jag ryste när han sa "Skylar Saade" det kändes så rätt

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Detta var det sista kapitlet av "The One"! Hoppas ni tyckte om det"!

 

Om ni vill veta på ett ungefär hur det hela såg ut så kolla den här länken: www.youtube.com/watch?v=TCZ-VOSmblQ

 

//Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards