The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Andrea & Amanda - 29 december 2013 14:57

~Bella's Pov~
Snöflingorna flyger sakta ner från grannens hustak och Ulrik är påväg hem.
Jag går in till stora rummet och tänder några levande ljus.
*Chloé, Eric och barnen ska komma på middag ikväll, så det är bäst att börja fixa lite med maten* tänker jag och ler ner mot min runda mage.

~Ulrik's Pov~
Efter sex timmar i studion får jag äntligen åka hem till min efterlängtade Bella.
När jag har kommit hem ger jag henne en puss på munnen och hoppar sedan in i duschen.
Familjen Saade ska komma klockan 18:45 så jag måste ta och skynda mig lite.

~Eric's Pov~
Jag går ut för att starta bilden och tar med mig Nessie ut.
-Pappa?
-Ja, vad är de hjärtat?
-Vrf har du alltid ont i ryggen? frågade hon.
Jag log lite varmt mot henne men snart blev jag allvarlig igen.
-Haha, lilla gumman. Jag har inte ont i ryggen men ibland så känns det som att det sträcker till lite då och då i revbenen men det börjar att bli bättre.
Hon ler mot mig och ger mig en stor kram.
Nu sitter vi alla fem i bilen och är påväg hem till Ulrik och Bella.

~Bella's Pov~
Maten är nu äntligen klar och är redo att ätas.
Jag hör att det är en Opel Astra GTC som står utanför vårat hus.
Ulrik går in i hallen för att välkomna familjen och snart så har alla kommit in.
Vi börjar med att hälsa och krama varandra och sedan går vi in i vardagsrummet.
Nessie tar med både Felix och Wilma in i hennes lilla favorit rum bredvid mitt och Ulriks sovrum.
När barnen är där inne så berättar jag för Chloé att jag ska bli mamma.
-Nejmen, gud vad kul. svarade Eric och log mot mig och Ulrik.
Chloé sa ingenting på hela middagen.


============================================================

Aww, Bella och Ulrik ska bli föräldrar.
Hur kommer Chloé att ta detta beskedet?
Det får ni läsa i nästa kapitel.

Kramizzar //Amanda<3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards