The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Andrea & Amanda - 6 maj 2013 17:17

~Bella's pov~

Äntligen skulle Chloé komma hem!!! Ja jag vet... Det var bara en vecka hon var borta men jag har saknat henne så!
- Chloe!!!
- Bella!!! Vi kastade oss i varandras armar
- Shit vad jag har saknat dig!
- Haha aww! Jag har saknat dig med! Du... Jag vill att du ska träffa några. sa Chloé och drog mig mot dem som stod utanför bilen.
- Min familj känner du ju redan. sa hon och skrattade. Detta är några vänner till familjen. Chloé presenterade alla i familjen. Vi stod och pratade ett bra tag.
- Hem? frågade jag och hon nickade till svar.
- Ska bara säga hejdå till dom andra! sa hon och kramade om alla. Hon stod extra länge och kramade Oscar eller vad han nu hette.

~Nästa dag~

- Vad menar han med detta!?
- Va?
- Vad menar Eric med "Hon var en fantastisk flickvän men vi väljer där med att inte kommentera något av detta."??? sa jag och läste högt ur tidningsartikeln.
- Ehm... Ööö... Jag vet inte.
Hon döljer något...
- Berätta varför han är så ledsen och vad han menar med det!
- Okej! Jag har gjort slut med honom! sa hon irriterat
Gjort slut??? Hörde jag rätt?
- Du har vadå!?
- Jag träffade en annan och blev kär.
- Chloé! Hur kan du? Vet du inte att det där har knäckt Eric totalt!
- Men...
- Två av hans konserter blev inställda den här veckan för han är så knäckt!!! Du VET hur mycket du betyder för honom och då gör du så här!?!?!? Jag förstår inte dig längre Chloé! skrek jag, tog min jacka, väska, mobil och sprang ut genom dörren som smällde igen.

~Chloé's pov~

Bella slog igen dörren. Jag såg hur tårarna rann ner för kinderna.
Jag bestämde mig för att sätta på radion precis när dom började spela en låt. Det låter ju som... Kan det verkligen vara...?
- Ja och det var Eric Saade med sin nya singel "Coming Home". En kärleksförklaring till hans ex-tjej Chloé Johansson. Du älskar henne verkligen?
- Ja det gör jag. Om du lyssnar nu Chloé så vill jag att du ska veta att jag älskar sig fortfarande sjukt mycket! sa Eric. Han lät ledsen.
Usch vad hemsk jag känner mig! Först sårat Bella och värst av allt... Jag har sårat världens finaste kille!

- Jag måste fixa detta!!! sa jag högt till mig själv och sprang ut genom dörren.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oooo! Det var inte bra! Kommer Eric och Bella att förlåta Chloé??? Svaret får du i nästa kapitel som skrivs av Amanda <3<3<3


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards