The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Andrea & Amanda - 11 maj 2013 16:52


~Chloé's pov~

- Bella! Bella!!! Beeeellllllaaaa!!!! Jag sprang runt och letade överallt i Kungsträdgården. Jag kunde inte hitta henne. Jag tog upp mobilen och skickade iväg ett meddelande till Eric. "Kan vi träffas utanför Starbucks om fem minuter??? Vi måste prata!"

När jag kom till Starbucks såg jag Eric. Jag sprang fram och slängde mig gråtandes i hans famn
- Förlåt mig Eric! Jag är så ledsen! Jag vet inte vad som hände! Jag älskar dig och ingen annan!
- Lugn Chloé! Det är okej! sa han och pussade mig i pannan. Plötsligt såg jag Bella.
- Bella! Hon tittade på mig och gick rakt ut i vägen där det kom en bil. Neeej! Akta!!! Jag såg henne flyga upp en bit i luften innan hon landade på gatan framför bilen.
- Bella!!! skrek Eric och jag samtidigt som vi sprang fram till olycksplatsen.

~Eric's pov~

- Bella titta på mig! Säg något! skrek Chloé och skakade på Bella's livlösa kropp. Snälla säg något Bella!!! Snälla...!
- Chloe jag...
Ambulansmännen lyfte upp Bella i ambulansen.


- Jag har dåliga och goda nyheter om Bella. Dom dåliga är att hon är allvarligt skadad och nu ligger i koma. Dom goda är att hon kommer att klara sig. Ni kan gå in till henne.
- Hör hon oss?
- Ja det gör hon. Hon blir nog glad om ni pratar med henne. sa doktorn och visade oss in i Chloé's rum.

---------------------------------------------------

Nästa kapitel skrivs av Amanda <3<3<3

//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards