The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Andrea & Amanda - 2 september 2013 16:05

~Chloé's pov~

~Ultraljudsundersökningen~


- Så... Är du redo? sa sköterskan och jag nickade till svar. Hon tog någon sorts gelé och la på min mage sedan förde hon ultraljudsmaskinen över. Så har ni några namn än?

- Om det blir en flicka ska hon heta Wilma eller Bella. sa Eric

- Blir det en kille ska han heta Felix eller Omar.

- Tja... Ni kommer få användning för två av namnen.

- Va!? sa Eric och jag samtidigt.

- Vill ni veta kön?


~Erics pov~


Tvillingar? Ska vi få tvillingar?

- Nej vi vill att det ska bli en överraskning.


~Förlossningsdagen~


- Eriiiiic!

- Va? Vad är det?

- Det är dags nu. sa Chloé och tittade upp på mig där hon låg i sängen.

- Va!? Ta det lugnt jag väcker mamma och ber henne hjälpa till!

- Mamma vakna! Det är dags nu.

- Hmpf... Hm va?

- Det är dags nu. Jag måste till sjukhuset med Chloé du får se till Renesmee.

- Va?

- Kan du hjälpa mig att få ut henne till bilen? Det kunde hon. En minut senare satt vi i bilen på väg till sjukhuset.


***


- Vill du se dina barn? sa sköterskan. Jag nickade och följde efter henne in i ett rum.

- Hej mina små älsklingar. sa jag och lutade mig fram för att pussa på dom.

- Vill du hålla? Jag nickade. Sköterskan lyfte först upp min dotter och sen min son.

- Ska vi gå till mamma? sa jag och båda började smått skrika. Jag skrattade till och tog det som ett ja. Jag gick till Chloé's rum och knackade försiktigt på.

- Hej älskling! Jag har några här som jag tror vill träffa dig.

- Åh dom är så söta! sa Chloé.

- Vad ska dom heta?

- Ja det där är ju en Wilma i alla fall!

- Det där ser ut som en lite Felix tycker jag. Eller?

- Så har ni några namn på barnen? sa en sköterska som kom in i rummet.

- Ja. Wilma och Felix.


~Nästa dag~


"Nu hörni!!! Nu ska ni få träffa våra nykomlingar. Detta är Wilma och Felix Saade. Skiljer fem minuter på dom. @chloesaade love you!!! <3<3<3". Efter ca två minuter var jag bombad på Twitter. Det se en massa gratulationer och massa fina grejer från fansen.


"@lovesophia16: Åh grattis till er båda!!!

Vem är äldst och hur mycket vägde dom när dom föddes? Hälsa Chloé & barnen från mig! Älskar dig Eric!!! <3<3<3<3". Aw så gulligt! Haha. Retweet och favorit. Så då ska man vara snäll och svara oxå.

"@lovesophia16 tack! Wilma är fem minuter äldre. Wilma vägde 3822 g och Felix vägde 3655 g. Haha det ska jag! Älskar dig med!"


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Då var första kapitlet ute. Hoppas ni gillar det! Nästa kapitel skrivs av Amanda <3<3<3


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards