The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Andrea & Amanda - 6 september 2013 18:26

~Cholés pov~


- Momo! skrek Renesmee och sprang fram till mamma

- Hej gumman! sa hon och kramade om henne. Åh Chloé!

- Hej! sa jag och log stort.

- Nej men där är du ju! sa pappa och kom fram till mig. Var har du gjort av Eric då?

- Han är där ute och fixar barnvagnen. Plötsligt hördes en smäll utifrån och någon började svära. Vi gick snabbt ut och jag trodde jag skulle dö av skratt när jag såg vad som hänt.

- Tjenare Eric! Det går bra för dig ser jag! sa pappa och vi började skratta ännu mer.

- Vill du ha hjälp? sa jag och kollade ner på Eric som satt halft intrasslad i barnvagnen på marken.

- Ja! sa han irriterat. Jag vände mig om och mimade att detta alltid händer. Vänta. Akta lite så ska jag hjälpa dig.


***


- Tack för en underbar kväll! Men vi måste nog hem nu om vi ska orka med dagen imorgon.


~Erics pov~


- Vad händer imorgon? sa Alice

- Vi ska ner till mina föräldrar i Skåne så att dom också får se Wilma och Felix

- The tour continues! sa Charlie och vi skrattade.

- Hej då pappa! sa Chloé, kramade om Charlie och fortsatte till Alice

- Ha det bra nu Eric! sa Alice och kramade om mig. Du är lika stilig som alltid! sa hon och log.

- Hey! Låt bli min man mamma! sa Chloé och slöt upp vid min sida.

- Haha tyst Chlo. Sätt dig i bilen nu!


~Nästa dag~


- Chloé! sa mamma och gick fram till henne. Du blir ju bara vackrare för varje gång jag ser dig!

- Hej Marlene! Haha tack det samma! Hej där Walid!

- Chloé! sa pappa och gick fram för att ge henne en kram.

- Så. Var är mina två små barnbarn nu då? sa hon och skrattade

- Detta är Wilma. sa jag och visade upp henne.

- Och detta är Felix.

- Vem är äldst? frågade Walid

- Wilma är fem minuter äldre än Felix.

Jag tittade ner på barnen. Jag kan inte fatta det. Jag är så himla stolt. Stolt över att jag lyckats att skapa en fin familj. Stolt över karriären. Stolt över fansen. Stolt över min musik. Men mest stolt över min fru och våra tre uderbara barn. Dom som jag älskar mest i hela världen.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Efter många om och men så blev kapitlet ätligen klart!!! Hoppas ni gillade det!


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards