The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Andrea & Amanda - 5 september 2013 13:03

                                                  
                  ~Chloé's Pov~

Klockan är 02:14, Felix börjar att skrika så jag går och tar upp honom.

-Älskling.

-Aah, va? svarar Eric med en nyvaken röst.

-Jag går upp med Felix, han har vaknat.

-Okej, men kom och lägg dig sen igen gumman.

-Ja, de ska jag göra. svarade jag och pussade honom på pannan.

Jag tar med Felix ut i köket, startar datorn och loggar in på både Instagram och Facebook.

Jag ser att Bella är inne så jag börjar med att skriva:

"Hej, vad gör du gumman?"

Jag får snabbt ett svar tillbaka, öppnar meddelandet och läser det:

"Hej, jag har migrän så gick upp men kan inte sova.. Du själv då?"

*Vad ska jag svara henne?* tänker jag medans Felix dricker mjölken.

Sedan börjar jag att skriva igen.

"Jag matar Felix, Wilma, Renesmee, Eric och Fox sover."

"Jaha, ja just det ja. Grattis, ni fick tvillingar va?" svarade hon.

"Haha, ja. Wilma som är 5 minuter äldre och Felix. Våra små änglar, Renesmee och Fox är ju också våra små änglar." svarade jag henne.

När Felix nästan hade ätit klart så tog jag ett kort på honom och lade ut det på min Instagram.

"Our little wonderful boy, love you @ericsaadeofficial <3" hade jag skrivit och skickat det.

Redan efter en minut så var jag bombad med kommentarer och gillningar.

En som hette @Juliia16 hade kommenterat: "Nejmen, shiiit vad söt han är. Lägg upp en bild på Wilma och Renesmee också. Ni är så fina familjen Saade<3"

När man får en sådan fin kommentar så var jag tvungen att svara: "Haha, tack. Jadå, det ska jag göra, lika fin som du gumman<3 @Juliia16"


                                                                            ~Eric's Pov~

                                                  
                       ~Nästa morgon~

Jag vänder mig om i sängen och håller om Chloé, hon är så vacker när hon ligger här hos mig under vårat duntäcke.

Jag lägger mig närmare henne och ger henne en kyss på munnen.

-Godmorgon älskling.

-Godmorgon underbaraste. svarar hon och besvarar kyssen.

Jag går upp ur sängen, tar med mig mobilen in i badrummet och kollar min Instagram.

*Oj, haha många som har gillat och kommenterat ser jag men vänta lite.. @ChloéSaade har taggat dig i hennes foto: "Our little wonderful boy, love you @ericsaadeofficial <3" Haha, men lilla gumman.* tänker jag och börjar att skriva en kommentar:

"Puss, love ya my girl <3"

Jag hoppar in i duschen och lägger mobilen på bänken, den vibrerar hela tiden.

Chloé kommer in i badrummet, tar min mobil och lägger ut en bild på henne från min Instagram.

Det blir över 12934 gillningar och 1586 kommentarer.

Efter att jag är klar, fixat håret, tagit på mig och allt så kommer Renesmee fram och frågar mig när vi ska åka till mormor, morfar, farmor och farfar..

-Lilla gumman, det blir antingen idag eller imorgon som dom ska få se Wilma och Felix. svarar jag henne och pussar henne på näsan.



===================================================================================================

===================================================================================================


Jahopp, då var detta kapitel klart.

Jag hoppas att ni gillar det.


Kramizzar //Amanda<3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards