The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Andrea & Amanda - 7 september 2013 16:55

~Renesmee's Pov~
Jag går in till vardagsrummet och startar pappas Xbox 360.
Han och mamma ligger och sover, jag vet inte vad klockan är men jag startar spelet och börjar spela pappas Fifa13 spel.
Efter två timmar går dom upp och jag sitter fortfarande i den mjuka soffan och spelar.
-God morgon hjärtat. säger pappa.
-Hej, jag spelar ditt spel.
-Haha, jo jag ser det gumman.

~Eric's Pov~
~NRJ~
-Ja, då är dom här, hela familjen Saade! säger Jakob i mikrofonen.
-Välkommen in. svarar Isabella och vi går in i studion.
-Hej Eric. fortsatte Jakob.
-Tja.
-Det har blivit en stor nyhet om era nykomlingar förstår jag. sa Isabella och kollade på Renesmee som satt på en stol och ritade.
-Haha, jo ja.. De har ju blivit en nyhet om våra små änglar. svarade Chloé medans hon först kollade på Wilma och Felix och sedan på mig med hennes havsblå ögon.
-Vad heter dom? frågade Jakob.
-Wilma och Felix. svarade jag honom.
-Vem är äldst av dom små liven? fortsatt Isabella.
-Wilma är 5 minuter äldre än Felix.
Renesmee satt fortfarande och ritade av mig.
Hon är begåvad, bara 2 år och kan rita som en konstnärer.
-Är det någon som är mer livlig och busig av tvillingarna? fortsatte Isabella.
-Felix är helt klart busigast. svarade Chloé.

***

-Ja, då tackar vi er hela fina familjen Saade för ett trevligt besök här hos oss och tack för bilden. det var Jakob som sa det.
-Tack själva. svarade jag honom.

~20:06~
Det är lördag kväll, maten är snart klar, Chloé hoppar snabbt in i duschen och Renesmee sitter och kollar på tv:n.
Vilken härlig dag det har varit idag, det ska bli gott med lite Tacos i magen.
-Siiih... Så ja älskling, mamma kommer snart ut ur duschen, du ska få äta Felix.
Jag startar radion, sätter på NRJ och hör intervjun från imorse.

========================================================================================================================

Jupp, nu var kapitel 4 äntligen klart.
Jag hoppas att ni gillar den.

Kramizzar //Amanda<3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards