The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Andrea & Amanda - 6 juni 2013 22:54

~Chloé's pov~


Vi gick in i Bella's rum, hon låg livlös på sin säng medans hennes tv var på.

-Hej Bella, hur mår du? frågade jag henne.

-H-hej, jag mår bättre nu men är ganska trött efter det som har hänt med allt..

-Minns du någonting? frågade Eric.

-Nja, inte mycket men jag minns att Chloé ropade "Neeej! Akta!!!" igår om jag inte minns helt fel..?

-Haha, nej det gör du inte gumman, jag ropade precis det bara för att det var en svart bil som kom och sedan.. svarade jag henne.

-Du flög minst 2 meter upp i luften, Chloé ringde till ambulansen och jag tog hand om dig. fick Bella som ett andra svar av Eric.

-Okej, kan jag få vattnet som står på bordet där borta? frågade Bella medans hon pekade på ett litet rosa bord med en vit lilja på bordet i en fin vas.


Jag satte mig bredvid henne på sängkanten medans Eric hämtade glaset och vi började att kolla på nyheterna på tv:n.

-Är det sant att du och din flickvän ska förlova er? frågade en reporter på tv:n.

-Ääääh.. Jag vet inte, det är så mycket som händer just nu men man vet ju aldrig, kanske någon dag i livet. svarade Ulrik med ett hastigt skratt och sedan var hans leende bora igen.

-Ska ni förlova er!? utbrast jag i glädje och frågade Bella.

-Jag vet inte, det är som han säger, det är så mycket som händer just nu men man vet ju aldrig.


-Jag är ledsen till att säga detta men nu måste ni tyvärr gå, hon måste vila. sa sjuksköterskan som kom in i Bella's rum.

-Okej, hejdå Bellis, nu får du ta hand om dig och du vet att jag alltid finns vid din sida så om det är något, ring mig bara. sa jag till Bella.

-Du får ha det så bra och jag kan ringa till Ulrik så att han kan prata med dig sen eller om du vill göra det själv..? svarade Eric.

-Haha, okej, jo det kan du göra Eric och Chloé, jag finns alltid hos dig också gums.

-Hejdå, vi ringer imorgon. gav jag till svar.

-Okej, hejdå. svarade Bella oss medans Eric vinkade med hans hand som ett "hejdå".


====================================================================================================================================================================================================================

====================================================================================================================================================================================================================

Jag hoppas att ni gillar detta inlägg, det tog lite tid med detta,  allt i mobilen på bloggen var helt konstigt så att det inte ville sparas men nu så gjorde jag om det här på bloggen och det funkade.


Kramizzar //Amanda <3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards