The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Andrea & Amanda - 10 juni 2013 19:38

~Chloé's Pov~


Var det värkligen sant!?

Eric, min underbara Eric.

Han gick ner på knä och frågar om jag vill bli hans Mrs. Saade.

Vad ska jag svara..?

-Det är klart jag vill älskling! ropade jag över hela stranden och slängde mig över Eric's hals.

Han öppnade den lilla asken som han hade den fina ringen med en stor diamat i.

-Från och med nu så heter du Chloé Pauiline Saade. sa han till mig och log med en kyss.

Han satte på ringen på mitt finger.

-Kolla vad fin den är! utbrast jag i glädjetårar.


 ~Bella's Pov~


-Kolla! sa jag till Ulrik som satt bredvid mig i soffan.

-Vad är det?

-Chloé och Eric!

-Dom har ju.. Är dom..?

-Ja, säg att det är sant det jag ser! pekade jag på bilden som Chloé hade lagt upp på sin Instagram.

-Haha, ja det är sant.

-Nejmen, guuud så söta dom är och kolla på Chloé's hand! utbrast jag i glädje.

-En ring..? frågade Ulrik.

-Inte vilken ring som hällst!

-Inte?

-Nepp, det är en "Cocco Chanel" ring, hon älskar ju det märket och nu har hon fått en underbart fin ring, av hennes blivande make, Eric!

~Eric's Pov~


-Jag älskar dig Chloé!

-Jag älskar dig mer!

-"Ni är så fina tillsammans!<3" var det en kommentar på Chloé's Instagram när hon kollade.

-"Haha, aww tack!<3" skickade hon tillbaka.

-Jag har en liten överraskning till dig älskling. sa jag med en liten hotfull blick och drog med henne till vardagsrummet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha, aww så gulligt det blev eller vad tycker ni?

Glöm nu inte att kolla in min och Andrea's andra blogg (http://thelifesaboutewaldandzia.bloggplatsen.se)

Vi hoppas att ni gillar den.

Nästa kapitel skrivs av Andrea, undrar vad överraskningen är. ;)


Kramizzar //Amanda<3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards