The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Andrea & Amanda - 18 juni 2013 21:07

Chloé's Instagram: "Busar med Fox och snart blir det en god middag med älsklingen <3"

 


                                                  
                    
~Chloé's Pov~

-Vad ska vi göra idag då Fox? frågade jag honom medans han låg på sin favorit matta på golvet och åt på sitt lilla hundben.

-Ska vi gå en liten runda älskling? frågade jag Fox och han var nu redan i hallen och väntade på mig.

*Voff*

-Haha, jag kommer älskling, ska bara ringa till Bella om hon vill följa med.

-Hej, Bella här.

-Hej, Chloé och Fox i andra änden.

-Nejmen heeej Chloé! Vad roligt att du ringer.

-Haha, okej. Jag eller "vi" tänkte höra om du ville följa med oss och ta en liten promenad..?

-Ja, visst. Då kan ju vi kanske ta en liten fika?

-Haha, självklart

-Okej, bra. Vart ska vi träffas?

-Vid Elins?

-Okej, då säger vi det då. Hejdå.

-Ja, ses sen.

*Voff*


                                                  
             ~Vid Elins~

Jag lyfter upp Fox i min famn och går fram mot Bella.

-Hej gumman, guud så söt han är!

-Hehe, tack. Vart ska vi gå Bella? Eller vart vill du gå någon stans?

-Jag vet inte, vad tycker du?

-Strandpromenaden?

-Jaa, kom! sa Bella och drog med mig och Fox ner till det fina och ljumna vattnet.

-Vad fint det är här. sa jag och tog ner Fox till marken.

-Jaa, det var här jag och Ulrik träffades allra första gången, efter han första konsert.

-Haha, jo jag vet. Du tjatade i flera dager efter att det var så "himla underbart". svarade jag henne och knuffade henne i sidan.


                                                              ~Bella's Pov~

Jag kollar lite på Chloé, hon ser att jag kollar men hon säger inget.

Fox, ja han skäller lite då och då men nu så vill han bäras istället.

-Får jag bära honom? frågar jag min bästa vän medans jag kollar på den lilla livliga valpen.

-Javisst, du behöver inte fråga Bella, du vet att du får bära honom.

-Haha, okej då vet jag det tills nästa gång.

-Just det! Tror du att du och Ulrik kan ta hand om honom ikväll?

-Ja, hurså?

-Jo, jag och Eric har tänkt att vi ska gå ut och äta ikväll och vi behöver en hundvakt till våran lille bebis.

-Haha, ja det är klart att vi kan.

-Okej, bra. Ni är bäst! Vet du det?

-Hehe, okej. Nej men tack, du är också bäst gumman.


                                                  
              ~Rox Fox~

Nu är vi framme vid Chafeét, ska vi fika här? frågar jag Chloé.

-Ja, här blir bra.

Efter att vi har suttit här ett bra tag nu så ska vi dra oss hemmåt.


                                                  
             ~Eric's Pov~

Jag slänger av mig jackan och tar fram finkläderna som jag har tänkt att ha på mig ikväll, jag lägger ner den lilla mörkblåa asken i kavajfickan och väntar tills Chloé och Fox kommer hem.

Jag sätter mig vid datorn och kollar min instagram, bara massa tjejer som har gillar och kommenterat mina bilden.

*Som vanligt* tänker jag.

-Nejmen vänta vad är det som står?

"Busar med Fox och snart blir det en god middag med älsklingen <3"

-Haha, Chloé då.

"Länktar redan älskling <3" kommenterade jag hennes bild på våran lille goding.

Just då läste jag en kommentar: "Aww, så söt eran lille ögonsten är! Hoppas att ni får en bra kväll, ni är världens finaste par och kommer alltid att vara det!<3"

Det ringer på dörren och där står min älskade sambo och utan Fox, han är nu hos Bella och Ulrik.

-Hej älskling, är du redo för den bästa kvällen i ditt liv?

-Vadå bästa kvällen Eric..? frågade hon och gav mig en kyss.

-Ja, kom nu älskling. svarade jag henne och avslutade kyssen.

Vi går till min "Opel Astra GTC", sätter oss i den och åker till Cafeét/Resturangen som heter "Rox Fox".

Efter några minuter så är vi framme och går in, jag känner att jag har den lilla asken i fickan.



================================================================================================

================================================================================================


Aww, vad kan det vara i asken tro?

Det får ni reda på i nästa kapitel av "I'm in love" som skrivs av Andrea.


Kramizzar //Amanda<3

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards