The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Andrea & Amanda - 29 juni 2013 21:15

~Bellas pov~

 

Chloé drog upp tröjan och jag såg en liten rundnig på hennes mage.

- Vet Eric om det?

- Haha nej, vi har inte pratat på ca en månad. Men jag ska berätta det när han och Nessie kommer hem i övermorgon. sa hon

- Ja det är nog bäst!

- Kom på att jag måste ringa Eric! sa Chloé


~Chloés pov~

 

- Hallå!

- Hej prinsessan! Hur mår du?

- Bra!

- Är pappa där?

- Aa.

- Får jag prata med honom?

- Eric här. Prata på!

- Mrs Saade här.

- Chloé! Hej älskling! Hur mår du?

- Bara bra. Saknar mina två små sångfåglar väldigt mycket!

- Vi ses ju om bara några timmar ju! För du kommer till intervjuen imorgon va?

- Ska försöka!

- Saknar dig så det gör ont gumman!

- Saknar dig med! Ge Renesmee en kram från mig!

- Självklart! Måste gå. Älskar dig!

- Älskar dig med!

 

~Nästa dag~

 

Jag hoppade ur bilen och gick in i tv-studion där Erics intervju precis skulle börja.

 

- Ja då var han äntligen här! Eric Saade! Hej Eric!

- Hej!

- Hur mår du?

- Jag mår bara bra. Själv?

- Jo tack bara bra. Vem är den lilla sötnosen du har med dig?

- Det är min och Chloés femåriga lilla prinsessa Renesmee även kallad Nessie.

Jag stod en stund innan dom tog en kort paus så jag smög tyst upp bakom Eric och kramade om honom bakifrån.

- Hej älskling! viskade jag i hans öra

- Chloé! sa han, vände sig om och drog in mig i en stor varm kram

 

- Vi är tillbaka med... Hela familjen Saade. Eric, Chloé och lilla Renesmee. Chloé du sa att du hade något att berätta.

- Ja. sa jag och svalde hårt. Jag tog tag i Erics hand och höl den hårt.

- Vad var det du skulle berätta?

- Jag... Jag tittade på Eric men kunde inte säga något

- Vad skulle du säga gumman? Var inte rädd. sa Eric och tittade på mig med varma ögon.

- Jag är... Gravid

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards