The Life About Eric Saade

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Andrea & Amanda - 23 juni 2013 12:13


~Erics pov~  


- Lugna ner dig Eric! Det är nog inte bra för dig att hoppa runt sådär. sa Tomas och la en hand på min axel

- Jag kan inte hur mycket jag än vill! Jag kan bara inte fatta att Chloé äntligen ska bli min och bara min. Nu började musiken spelas och fjärilarna i magen fladdra mer än någonsin. Jag vände mig om och såg Chloé gå ner för gången, så vacker. I huvuet var refrängen av Olly Murs låt "Heart skips a beat" på repeat. När hon kom fram till mig tog jag hennes hand och höll den hårt. Prästen stod länge och pratade men det ända jag kunde tänka på att snart var Chloé min.

- Tager du, Eric Khaled Saade, Chloé Pauline Johansson att älska så länge ni båda andas?

- Ja. sa jag och svalde nervosieten.

-  Tager du, Chloé Pauline Johansson, Eric Khaled Saade att älska så länge ni båda andas?

- Ja. sa hon och tittade på mig med varm blick.

- Jag förklarar er nu för man och hustru. Du kan nu kyssa bruden.

Jag lutade mig fram mot Chloé och placerade mina läppar på hennes.

- Äntligen är du min. viskade jag i hennes öra och hon fnissade.


~Chloés pov~


- Du... Vad var det i asken du fick av Eric? sa Bella och kollade på mig

- Cocco Chanel halsband. Det är det jag har på mig nu. sa jag och visade halsbandet för henne


~Två år senare~


~Chloés pov~


- Du Eric... Har du sett Nessie?

- Ja hon sitter och kollar på tv.

Jag gick in och satte mig bredvid henne och hon hoppade genast upp i min famn. Det ringde på dörren och Eric gick för att öppna samidig som Nessie gick till sitt rum.

- Bella! Ulrik! Det var länge sedan!

- Hej Eric!

- Chloé sitter i vardagsrummet.

- Chloé!

- Omg! Bella!!! Hur är det vännen?

- Bara bra.

- Vänta lite så ska jag hämta någon som jag vet du vill träffa. sa jag coh gick för att hämta Renesmee.

- Bella, Ulrik. Kommer ni ihåg Renesmee?

- Men vad stor hon har blivit! sa Bella

- Hon är ju en riktig sötnos som sin mor. sa Ulrik och petade på Renesmee's näsa.

- Hon har ju dina ögon Eric! utbrast Bella. Och din näsa och mun Chloé!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Naw!


Nästa kapitel skrivs av Amanda


Love you all!!!


//Andrea

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards