The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

I'm in love - Kap.23 ~ Svaret ~

Av Andrea & Amanda - 26 juni 2013 16:56

                                                  
                     ~Renesmee's Pov~

Jag öppnar skafferiet för att se om det finns något att äta, jag hittar en kaka med choklad på, jag går till mamma och pappa medans jag sjunger "Manboy manboy, you can call me manboy, I will be popular, I will be popular and so put your hearts in the air, hearts in the air".

Pappa kommer ut och småler mot mig, jag ser att han tar av sig sin blöta t-shirt.

-Pappa?

-Ja, vad är det gumman?

-Varför är du så snygg?

-Haha, jag vet inte älskling, hurså?

-Nejmen, jag bara undrade eftersom att du har så snygg mage och att alla tjejer skriker när dom ser dig.

-Ja, det är sant..

-Och att du ger dom kramar och pussar och du tar bilder med dom! sa jag förskräckt.

-Men älskling, du vet ju att jag älskar dig och mamma.

-Ja men, varför pussar du dom då!?

-Det gör jag bara för att dom är mina fans och det vet du Nessie. avslutade pappa och gav mig en puss på min panna.


                                                  
                       ~Chloé's Pov~

Jag sätter mig i bilen, lyssnar lite på radion, drar på musiken medans jag lyssnar på min första favoritlåt av Eric. Det var "Radioactive", den kännslan när jag träffade honom första gången, den värmen jag fick av honom, den första kyssen, den första kramen, den första natten jag sov bredvid honom i hans gamla pojkrum i Skåne, i det lilla blåa huset i Kattarp, vilka kännslor det var, dom brann och dom brinner fortfarande än idag för min äkta make, inte för att han är gjord av plast men ändå, det är som han säger "I'm stupid with you!" och det är ju sant.


                                                  
                  ~1 timma senare~

-Hej, det är jag.

-Hej Chloé, hur mår du?

-Jag mår bra, men jag måste prata med dig. Det är viktigt.

-Okej, vad är det som har hänt gumman? frågar Bella.

-Det kan jag inte säga här, vi måste träffas..

-Okej, jo ja, det är ju klart..

-Kom hem till mig, Eric och Renesmee är inte hemma, det är bara jag och Fox.

-Jag är påväg.


                                                  
                       ~Eric's Pov~

Jag byter om till kläderna jag har i videon "Coming Home" och börjar köra introt till låten, Renesmee är i bakstage med Tomas och J-Son medans jag är påväg upp på scenen.

Tonårstjejerna skriker, blir galna, kastar upp gosedjur, brev, hattar och en rosa dildo..?

När refrängen kommer så blir tjejerna som galnast och då är det dags att slänga av sig den vita skjortan.

-"Jag har en liten överraskning till er, vill ni se?" frågar jag dom.

Alla ropar "Ja!" och jag pressenterar min älskling.

-"En stor applåd för min lilla prinsessa Renesmee!"

Alla tjejerna tjoade och apploderade.

-"Det här är min och Chloé's lilla prinsessa som nu är 5 år, hennes namn är Renesmee men hon kallas även för Nessie", hon sprang ut på scenen och slängde sig runt min hals.

Hon började sjunga "He's hotter than fire, this is the night, he's hotter than fire".

Hon fick vara med och avsluta turnén, alla värkade att gilla det och hon blir nog något stort en dag, det kan jag lova er.


                                                  
                    ~Chloé's Pov~

Det ringer på dörren, jag går och öppnar, där står Bella.

-Hej, gumman! säger hon och ger mig en kram.

Vi går in i tv-rummet och sätter på tv:n.

-Men där står ju Eric och.. säger Bella.

-Renesmee!? ropar jag i kör med henne.

-Haha, du har ju två sångfåglar hemma hos dig nu Chloé, skojar hon med mig.

-Hehe, jo de kan man säga.

När vi har pratat en bra stund, efter att vi har ätit lite så frågar Bellis mig.

-Vad var det du ville säga till mig?

-Vadå för något?

-Ja, i telefonen?

-Jaha, det.. svarade jag henne medans vi lyssnade på Eric's låt "Marching (In The Name Of Love)".

-Jaa, vad är det för något? Jag blir ju nyfiken!

-J-a-ja-g tror att.. svalde jag som en klump.

-Är det något som har hänt?

-Nej, men..

-Vad är det då?

-Jag tror att jag...

-Är du hungrig? Men vi åt ju precis.

-Nej, men alltså..

-Vad är det för något?

-Jag tror att jag är gravid.. säger jag ginerat..

-Va!? Nejmen gud vad kul! Får jag se?

Jag drar upp t-shirten och visar magen..




================================================================================================

================================================================================================


Jag hoppas att ni gillar detta kapitel, det var lite speciellt men det var även roligt att skriva.

Nästa kapitel skrivs av Andrea.


Kramizzar //Amanda<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards