The Life About Eric Saade

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

I'm in love - Kap. 25 ~ Intervjun ~

Av Andrea & Amanda - 30 juni 2013 16:46

                                                  
                     ~Chloé's Pov~

Alla blev som chockade när jag berättade den stora nyheten.

-Va!? utbrister Eric och ger mig en stor bamsekram.

-Är det värkligen sant Chloé? frågade reporten.

Jag drar upp tröjan och Eric får så stora ögon som det går.

-Är d-de-det värkligen sant? frågar min make mig.

-Ja, jag och Bella kollade om det var något som låg där inne och ja, det var det. besvarade jag honom och gav honom en puss på näsan.

-Naw, ja så kan det gå när det går villt till hos artister. äger reporten och ler stort.

-Pappa, jag behöver gå på toa. det var lilla Nessie som sa det.

-Haha, jag kommer. svarar han.

Nu var det bara jag och reporter Ebba som var i tv-studion.

-Chloé, det är många som har undrat om en sak. säger Ebba.

-Okej, vad är det? frågar jag.

-När Eric är ute på hans "Coming Home" turné, hur känns det då?

-Alltså, det är ju trist och så men jag har ju lilla Nessie och våran lille hund Fox hemma så det är lungt ändå, visst det är ju klart att jag saknar honom när han är borta och så men han lever ju sin dröm och.. jag sväljer hårt.

-Okej, hur länge sedan var det du träffade honom, förutom idag? frågar Ebba.

-Ja du, senast jag träffade honom, de måste ha varit för cirka en månad sedan och det är ju då bara för att han håller på med turnén och sånt.

-Jag förstår, men hur är det när han ska göra med musiken i studion, hur känner du dig då? frågar hon mig.

Nu kom Eric och Renesmee tillbaka och jag plockar fram hennes målarbok och kritor medans jag besvarar frågan.

-Det har varit tufft ibland, iallafall när inte Renesmee fanns, då var det inte så himla kul att bara sitta hemma i lägenheten, så jag drog ut med Bella eller någon kompis och var med dom istället men nu när Nessie finns hos oss så kan jag och hon åka ut någon stans, kanske hem till min mamma och pappa, träffa på dom, men det är ju så att man saknar ju honom alltid, nu tar jag ett till exempel att kanske på kvällen så är det så tyst, Renesmee ligger och sover, Fox brukar ligga i mitt knä och gosa men ändå när man ska lägga sig i sängen och sova.. jag suckar tungt.

-Älskling, så ska du inte känna. svarar Eric och ger mig een puss på kinden.

-Haha, Eric då. Det är alltid lika tungt när man ska gå och lägga sig, då finns inte Eric hos mig, då sover han på hotell, jag saknar att känna hans armar runt mig och det känns som om att allt ska krossas men ändå så gör det inte det. säger jag till slut.

-Okej, jag vet hur det känns. Nu så ska vi få höra Eric's nya låt som heter "Coming Home".


                                                  
                      ~14:37~

Vi går till bilen och sätter oss i den, vi är snart hemma, när jag öppnar dörren in så kommer Fox springandes, jag hör att tv:n är på inne i vardagsrummet och i soffan så sitter Bella och Ulrik.

-Hej, jag hörde att ni var på intervjun idag. sa Bella.

-Haha, ja det var vi. svarar jag.

-Hur gick det? frågade Ulrik medans Renesmee gick och satte sig i hans knä.

-Det gick bra, Chloé sa en hel del. svarade Eric och gav mig en dödande blick och sedan pussade han mig på näsan.

-Får man se nu då Mrs. Saade? frågade Ulrik muntert.

-Haha, okej. var mitt svar.

Jag drar upp tröjan och visar magen.

-Här inne ligger en liten ängel. sa jag till dom medans Bella gick fram till mig och kände på min runda mage.

-Haha, ja det tror jag säkert. svarar Ulrik mig och ger oss ett stort leénde.


==================================================================================================

==================================================================================================


Förra kapitlet hade Andrea gjort och detta kapitlet har jag (Amanda) gjort.

Jag hoppas ju då att ni alla gillar den (som alltid).

Nästa kapitel skrivs av Andrea.


Kramizzar //Amanda<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea & Amanda - 3 april 2014 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=QcA9yHo2H7A   Kvartersteatern Sundsvall satte 2013 upp Astrid Lindgrens "Bröderna Lejonhjärta" som handlar om 13-åriga Jonathan och hans nioåriga bror Karl Lejon. Karl eller Skorpan som Jonathan kallar honom är väl...

Av Andrea & Amanda - 9 mars 2014 10:40

                                                            
      ~Renesmees Pov~ Jag sprang ut från mitt hus och gömde mig intill väggen.. Jag ställde mig lutad mot den gula väggen och snart så satt jag där hukandes ner på marken och jag kännde ...

Av Andrea & Amanda - 23 februari 2014 15:15

Azzå kan ni fatta det här!?!?!?!?!? Idag är det exakt ett år sedan "The life about Eric Saade" "föddes"! Shit vad det har gått fort!!!   http://www.youtube.com/watch?v=P-SMJtcTBqU   ------------------------------------------------------------...

Av Andrea & Amanda - 14 februari 2014 22:03

(Renesmees partykläder)   ~Renesmees pov~ ~Några år senare~   - Felix sluta då!!! Att du aldrig kan lägga av!!! skrek jag surt och såg hur Felix bara stirrade på mig. - Blir du ledsen nu Nessie? sa han och putade med underläppen. ...

Av Andrea & Amanda - 11 februari 2014 18:12

  Hej på er!!!   Har någon av er sett filmen "Frozen"? Om du har gjort det så vet du nog hur Anna och Elsas frisyrer ser ut. Well... Jag bara ÄLSKAR "Frozen" och bestämde mig för att göra ett försök på derass frisyrer. Resultatet blev Annas "hå...

TRANSLATE

Eric Saade

Eric Khaled Saade

1990

Familj: Mamma, pappa och 6 syskon

Bor: Nu mera i Stockholm

Uppväxt: Kattarp/Skåne

Civilstatus: Förlovad

 

ERIC SAADE ONLINE:

Instagram: ericsaadeoffecial

Twitter: ericsaademusic

Facebook: Eric Saade

Hemsida: EricSaade.com

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar Eric Khaled Saade!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?
 Super bra!
 Underbar!
 Okej
 Sådär
 Finns bättre...

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards